Mr.Magic Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Finns det någon som vet något program som man kan spela in med mic?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) ljudinspelaren Redigerad 9 juni, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 vart kan jag hitta det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 vart kan jag hitta det då? *skrock skrock* Start>Alla Program>Tillbehör>Underhållning>Ljudinspelaren Finns också ett program som heter "Absolute MP3 Recorder" som är lite bättre dock vet jag inte riktigt var man hittar det, det är gratis men en kompis skicka det till mig så jag har tyvörr ingen aning men borde kunna hittas ifall du går in på www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) Annars är det bara att leta lite på orden Voice Recorder och liknande på www.download.com. Fast oftast finns det något SpyWare med så jag råder dig att ha Ad-Aware med dig. http://download.com.com/redir?pid=10214379...2-10214379.html Redigerad 10 juni, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 vart kan jag hitta det då? Herrejesus.. Startmenyn ->Program ->Tillbehör ->Underhållning ->Ljudinspelaren som Dave sade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag använder oftast Creative Wave Studio, som följer med de flesta ljudkort från Creative, start>alla progam>creative>creative wave studio.... Annars är foobar bra på att spela in + att det är en bra mp3-spelare. Kan konvertera till wav, men till ogg och mp3, wma och flac och annat om man har k-litecodecpack(.com) installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Audacity finns det också, programmet har fått rätt bra omdöme. audacity.sourceforge.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Tack alla, Det var ju roligt med voice recorder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts