Sirius Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Tja, imorgon är det avslutning och betygen stundar. Dock så undrar jag vart man kan köpa tyska armé skjortor (militärgrön skjorta med en tysk flagga på ena sidoärmen)? Finns liknande fast som vanliga jackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 exempel på hur den kan se ut: http://www.bbfab.se/skjortor/p15.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 får man fråga vad du ska ha den till??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 tycker mest att dom är fräcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Tja, imorgon är det avslutning och betygen stundar. Dock så undrar jag vart man kan köpa tyska armé skjortor (militärgrön skjorta med en tysk flagga på ena sidoärmen)? Finns liknande fast som vanliga jackor. Hawaii shorta är det som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Hawaii shorta är det som gäller dom e ju lite bögiga fast coola också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 dom e ju lite bögiga fast coola också ähh bara för att du tycker att de är bögiga orka ha kostym eller kavaj eller någon trökig vit shorta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 ähh bara för att du tycker att de är bögiga orka ha kostym eller kavaj eller någon trökig vit shorta JL och köp nån fin skjorta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) ähh bara för att du tycker att de är bögiga orka ha kostym eller kavaj eller någon trökig vit shorta menj dom e ju coola också skrev jag ju faktist så e dom mer coola än bögiga . Tråkigt med kavaj och vit skjorta- håller med Redigerad 9 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 exempel på hur den kan se ut: http://www.bbfab.se/skjortor/p15.htm Ända stället jag vet är det du länkade till nu och jag tror att många kommer missta dig för nazist.. passa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 på carlings kan man köpa kopior på canadensiska (tror jag?) scoutskjortor, dom är tuffare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 dom e ju lite bögiga fast coola också vad är det för fel med bögar då? skribb: jag kan ju alltid sy på något annat märke (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 vad är det för fel med bögar då? skribb: jag kan ju alltid sy på något annat märke inget fel har jag skrivit det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 du retade ju honom med det`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Dont mess with tone then beggin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 jeans skjorta å kavaj det e det som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts