Politikern Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Tja.. Jag får inte på glassbils ljudet eller sången eller vad man ska kalla den?? jag trycker på L3 som stryk men ibland lyckas jag men då ska jag typ ha tryckt alla knappar samtidigt?? är det en bugg eller nått som de finns något knep att skydda sig emot?+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag vet inget om PS2knappar, men på PC är det den man tutar med. Du kanske håller in knappen istället för att trycka lite lätt på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 du måste stanna för att ljudet ska komma. stanna sen och vänta in folk som vill köpa glass(knark alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Nej ljudet kommer direkt, vill du däremot ha folk som köper måste du stanna. För att få ljudet ska man trycka på tutknappen jättesnabbt. Samma sak som att man vill ha sirener på polisbilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Hint: Testa en annan PS2-kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Hint: Testa en annan PS2-kontroll elr rengör skivan med t-röd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Hint: Testa en annan PS2-kontroll funkar L1-knappen till andra spel så behöver du ju såklart inte försöka med att testa en annan dosa Precis som Upson sa måste du trycka på knappen jättesnabbt för att höra den vakra melodin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Hint: Testa en annan PS2-kontroll Hint: Vad skulle det ha med saken att göra? Jag tror knappast bara glassbilsljudet försvinner då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 fint, jag testade att trycka som en galning och det funkade finfint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 knappen hade kanske fasnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts