Gtamama Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Hej jag har ett problem, när jag var inne på spamz (en hemsida med spel) så stängdes sidan ner och över start menyn så e det en linje med massa skit i (reklam) Det står search bar lite här å var och massa extra erbjundanden.!!!!!!!!!! Är det någon som har råkat ut för samma sak, eller någon som vet hur man får bort det :'( :'( :'( :'( SNÄLLA HJÄLP NÅN SOM KAN!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 säg till om det inte funkar, synd om dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 tack så mycket för hjälpen men jag kom på hur man gjorde själv!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 ladda ändå ner ad-aware det är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts