GiZmo Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Finns de nån i GTA3/GTA:VC som heter Alexis Vercetti? typ nån bror till tommy? Min syster jobbar på en bar.. en annan som jobbar där har en syster som är gift med en som jobbar på R* North... Han som jobbade i baren fick en ''person'' döpt efter sig.. så.. finns det nån som heter Alexis (eller nått annat på A) Vercetti i GTA? annars är de kanske Tommy Vercetti som är döpt efter honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Finns de nån i GTA3/GTA:VC som heter Alexis Vercetti? typ nån bror till tommy? Min syster jobbar på en bar.. en annan som jobbar där har en syster som är gift med en som jobbar på R* North... Han som jobbade i baren fick en ''person'' döpt efter sig.. så.. finns det nån som heter Alexis (eller nått annat på A) Vercetti i GTA? annars är de kanske Tommy Vercetti som är döpt efter honom.. fan va coolt! tänk om jag skulle hettat Niklas Vercetti Det kan ju vara i från han som de har döpt Tommy efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts