picke79 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Gjorde just Killfrenzy (eller hur fan det heter) med minigun... Jag vill ha fler ggr.. Nånn som vet om den finns att finna någon annan stans utan tidbegränsning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Gjorde just Killfrenzy (eller hur fan det heter) med minigun... Jag vill ha fler ggr.. Nånn som vet om den finns att finna någon annan stans utan tidbegränsning??? Jag tror du får den när du har hittat tillräckligt många SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
picke79 Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vad menas med SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag tror han menar HP... Han skrev SP SP=SecretPackage HP=Hiddenpackage Förstår du?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Nej den finns i den gamla knark fabriken som du spränger fast du måste lande med helikopter annars riskerar du att bli ner skjuten om man inte har uzi och massa skott förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts