Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 den är inte riktit klar den är en alpha version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 det jag måste fixa: nå snygga hjul, col filen, editera den lite i z modeler, ta bort det osynliga - hur jag nu gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Vad är det??? Svävande pickup??? Pickup med motorcykel??? Svävande pickup med motorcykel??? Den ser ju OK ut i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 det är en pickup me en mc på flaket men jag måste fixa nå snygga hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Kanske du bör fixa lite reklamstickers då??? Eller "Jag älskar MC"-text i framrutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Kan du lära mig hur man moddar??? Ingen vill hjälpa med nånting här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Kan du lära mig hur man moddar??? Ingen vill hjälpa med nånting här!!! Man måste lära sej själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) Kan du lära mig hur man moddar??? Ingen vill hjälpa med nånting här!!! jag har bara lagt ihop två fordon det är ju simpelt....någolunda....så här såg den förra jag gjorde ut.... ps. jag fick den aldrig att funka vet vad jag gjorde för fel nu. Redigerad 9 juni, 2004 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 har gjort en ny version: 0.2 fixat hjul. hur får man bort det osynliga på hjulen å ramen på mc?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Snygga fälgar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 tack har uppgraderat bilen lite mer nu men jag mådte ha tag på han som gjort denna...han kallas Eat_Some_LSD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 nu v0.3 fixade saker: hjul tagit bort det osynliga saker kvar att fixa: bak lämmen col-filen redme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 är mc'n en del av chassis_hi? hade varit coolt om den var en del av rear_bump så att den flyger av om man krockar för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 den hör till chassis_hl men det går att fixa den som en bumper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 den hör till chassis_hl men det går att fixa den som en bumper. ja, men gör det då det skulle askul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 ok ska fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Fan vad bra! Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 det vart inge bra...mc kan ramla av men den bara försvinner......och det ser ut som nåt jävla ormbo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 hur gör man för att lägga ihop alla saker på mc till bara en?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts