Vice-Nasty Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Asså , jag tycker man ska typ kunna köpa hundar olagligt och typ göra dom till dödar hundar !!Och typ tävlar med dom mot andra hundar så kan man vinna pengar på det osv ! Kanske är något ide ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 sämsta ideen jag någonsin hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jaså ? Typ så gangstar känner pengar oxo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 nej det var lite överdrivet...men det skulle vara verkligt om man kunde ha en pitbull som husdjur iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Och så var vi inne på thesims.. igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Och så var vi inne på thesims.. igen.. amen för hildigard. han kom bara med ett förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Hundar skulle kunna vara ett inslag när man gör inbrott i slumpat utvalt hus! Tänk er: Klockan är 01:00. Det är kolsvart utomhus och det enda som hörs här diverse fåglar och ett sorl från trafiken i "downtown". Du tänder din ficklampa, det prasslar när du och din polare rör sig genom buskaget. Väl ute på baksidan av huset går ni upp för den lilla stenbelagda gången fram till bakdörren. Du trycker långsamt ner handtaget, dörren skjuts upp. Väl inne i huset tar ni allt av värde. Tv, Stereo, Smycken. När du är på väg ut igen går du sovrummet. Dörren står lite på glänt och där inne ligger en gubbe och sover. Bredvid sängen ligger hans hund. Du ska precis gå därifrån då hunden vaknar. "VOFF" höga hundskall ekar i hela området. "W***fu** skriker gubben och tar snabbt fram sin hagelbössa under madrassen. Men du är redan på väg ut därifrån. Ni kastar er genom buskaget, dumpar ert stöldgods på flaket på pickupen. Hoppa in ocg dra gasen i botten. Fönster tänds i husen runt omkring er, men det gör ingenting för ni är redan påväg därifrån. Väl hemma kan du lägga stöldgodset i någon form av karantän. Sedan när du går dit nästa gång kommer dina polare ha sålt skiten och lämnat kvar pengarna till dig att hämta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Hundar skulle kunna vara ett inslag när man gör inbrott i slumpat utvalt hus! Tänk er: Klockan är 01:00. Det är kolsvart utomhus och det enda som hörs här diverse fåglar och ett sorl från trafiken i "downtown". Du tänder din ficklampa, det prasslar när du och din polare rör sig genom buskaget. Väl ute på baksidan av huset går ni upp för den lilla stenbelagda gången fram till bakdörren. Du trycker långsamt ner handtaget, dörren skjuts upp. Väl inne i huset tar ni allt av värde. Tv, Stereo, Smycken. När du är på väg ut igen går du sovrummet. Dörren står lite på glänt och där inne ligger en gubbe och sover. Bredvid sängen ligger hans hund. Du ska precis gå därifrån då hunden vaknar. "VOFF" höga hundskall ekar i hela området. "W***fu** skriker gubben och tar snabbt fram sin hagelbössa under madrassen. Men du är redan på väg ut därifrån. Ni kastar er genom buskaget, dumpar ert stöldgods på flaket på pickupen. Hoppa in ocg dra gasen i botten. Fönster tänds i husen runt omkring er, men det gör ingenting för ni är redan påväg därifrån. Väl hemma kan du lägga stöldgodset i någon form av karantän. Sedan när du går dit nästa gång kommer dina polare ha sålt skiten och lämnat kvar pengarna till dig att hämta... Riktigt bra faktiskt..Eller när man tror att man har klarat det, är på väg ut genom fönstret, så hör man bara ett morrande bakom sig. Man vänder sig om och där står en ilsken dobberman..osv osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Det vore coolt om man kunde ha hundar som vapen, hålla i ett koppel och låta den bita folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Ja de var en dålig ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Ja de var en dålig ide! Jaa *skakar på huvudet* 2 budskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 men orka ha ett hus djur!! Då kunde GTA san andreas byta namn till "The sims san andreas" : då blir det mycket man måste hålla reda på utan att man kan gå ut ppå stan och skjuta : Äta , och passa sitt husdjur ge de mat , och ge den sällskap så den blir snäll , och träna den på trick som tex. "attack"! blir bara för mycket +_+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 absolut inga j***a husdjur f*n va värdelöst spelet skulle bli då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Asså , jag tycker man ska typ kunna köpa hundar olagligt och typ göra dom till dödar hundar !!Och typ tävlar med dom mot andra hundar så kan man vinna pengar på det osv ! Kanske är något ide ! Håller me Wild_hawk...kass idé men bara me att tävla me dom! Köpa hundar o husdjur etc e en bra men gammal idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 lipsilar, låt dem ha fantasi ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Vi låter dem ha fantasi, men att vi sen sågar idéerna har inget med det att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Och så var vi inne på thesims.. igen.. Snarare Postal2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag har aldrig haft nåt husdjur när jag spelat The Sims men det kanske är ni äkta Sims-fans (Som bara hittar på att ni inte gillar The Sims) som köper alla expansioner och hittar nåt husdjur i någon av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Snarare Postal2.Eller båda? "The sims Unleashed" Jag har aldrig haft nåt husdjur när jag spelat The Sims men det kanske är ni äkta Sims-fans (Som bara hittar på att ni inte gillar The Sims) som köper alla expansioner och hittar nåt husdjur i någon av dem... Jag ska vara riktigt uppriktig. Jag älskar The sims. Jag älskar Postal2. Jag älskar GTA. Och husdjur kan man ha i expansionen "The sims: Unleashed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Snarare Postal2. postal2 har man inget husdjur, man använder bara de till saker som inte är så trevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts