Patrik Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vet rockstargames om att man kan modda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag är 99,9% säker på det, annars HAr dom levt under min säng i två år, men vem vet de kanske dom har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Annars hadde dom krånglat till det som man gjorde med gammla spel, där allt var skrivskyddat och omöjligt att öppna och döpta till omöjliga bokstavs-coh cifferkombinationer, jämfört med GTA:s tydligt och enkellt skapade mappsystem med tydlig text om vad som är vad!!! Moddbarhet är ju ett säljargumment nuförtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Okej.. va bra isånnafall, ska (testa) fråga dom om dom kan göra en missionkodning guide (låter kanske lite patetiskt, men de e ju trots allt dom som e bäst på det) vilken adress ska jag maila till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Vet rockstargames om att man kan modda? Nope, det kom som en total chock för dom. Tror inte ens dom visste vad moddning var för nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Nope, det kom som en total chock för dom. Tror inte ens dom visste vad moddning var för nått! !OBS; IRONI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Nope, det kom som en total chock för dom. Tror inte ens dom visste vad moddning var för nått! lol, jag måste hålla med där. rockstar är helt enkelt n00bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Återigen: ironi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Återigen: ironi!!! men tror du inte att vi vet det vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 hehe.. kanske de e bäst att låta bi att fråga dom om guiden.. tror dom blir sura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Och vad händer om dom blir sura??? Att dom skriver: "Spelet får ej säljas till Patrik i sverige", eller "Detta spel är rekomenderat för alla över 18 år som inte heter Patrik" på förpackningen till GTA:SA??? Fråga om guider till allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 men tror du inte att vi vet det vafan det visste itne jag iaf. men darkjak, ööhm.. ja nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Och vad händer om dom blir sura??? Att dom skriver: "Spelet får ej säljas till Patrik i sverige", eller "Detta spel är rekomenderat för alla över 18 år som inte heter Patrik" på förpackningen till GTA:SA??? Fråga om guider till allt!!! mm.. haha har ändå inte mail adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Och vad händer om dom blir sura??? Att dom skriver: "Spelet får ej säljas till Patrik i sverige", eller "Detta spel är rekomenderat för alla över 18 år som inte heter Patrik" på förpackningen till GTA:SA??? Fråga om guider till allt!!! Då skulle ju itne jag få köpa det heller ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 kanske påverkar hur dom gör spele i framtiden? att dom gör det omöjligt att modda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Tror inte att de skulle göra det omöjligt. De kanske rent av skickar med verktyg för modding med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 kanske påverkar hur dom gör spele i framtiden? att dom gör det omöjligt att modda? Ja, det låter grymt smart! - Nu vet ja, ja jag har det! - Hur, hur ska vi sälja mindre antal spel? - Vi gör det omöjligt att modda! - Ja fan va smart, nu kommer vi knappt in på topp tio. WooHooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Tror inte att de skulle göra det omöjligt. De kanske rent av skickar med verktyg för modding med spelet. Som de flesta redan gör, raven och.. ääh ända jag kommer på men många spelutvecklare gör det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Battlefield, UT 2004 m.m skickar med modding tools. Dom drömmer ju om att få en lika populär mod som CS till half-life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Ja, det låter grymt smart! - Nu vet ja, ja jag har det! - Hur, hur ska vi sälja mindre antal spel? - Vi gör det omöjligt att modda! - Ja fan va smart, nu kommer vi knappt in på topp tio. WooHooo! lol! SJukt rolig du är!!! Patrik: Jag tror inte att de bryr sig om ditt mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts