StellHell Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Kanske lite dum fråga med jag undrar en grej här.. På vilken sida av moderkortet ska den röda grejen sitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Den ska väl sitta precis under skruven.. Redigerad 8 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Den ska väl sitta precis under skruven.. det tror jag med.. (ovanligt att stellhell startar trådar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Bara jag som aldrig använder dessa onödiga papper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Utåt ska den sitta (på den sidan allt är på, grafikkort, processor mm), alltså precis under skruven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Är inte pappret nån form av isolering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 herregud stell. har du inte tagit datortrimmarnas datorkörkort? dra upp datorn med "morfars gamla vinkelslip" ( ) och proppa ner moderkortet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Som jag förmodade då.. Anledningen till att jag frågade va för detta är andra moderkortet jag har hemma, det andra va det fel på så jag fick skicka tillbaka det.. Men jag tror jag får skicka tillbaka detta med.. Kan inte formatera diskarna.. :'( S-ATA kontrollerna defekta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Som jag förmodade då.. Anledningen till att jag frågade va för detta är andra moderkortet jag har hemma, det andra va det fel på så jag fick skicka tillbaka det.. Men jag tror jag får skicka tillbaka detta med.. Kan inte formatera diskarna.. :'( S-ATA kontrollerna defekta.. fan vad du har otur!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Som jag förmodade då.. Anledningen till att jag frågade va för detta är andra moderkortet jag har hemma, det andra va det fel på så jag fick skicka tillbaka det.. Men jag tror jag får skicka tillbaka detta med.. Kan inte formatera diskarna.. :'( S-ATA kontrollerna defekta.. Skicka in ingen =D Mina SATA funkade på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts