Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag har en film som jag gärna skulle vilja redigera lite den är .avi format och jag undrar hur man gör så att man kan redigera dom...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 provat söka på download.com efter en avi. converter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 nej faktisgt inte men vilket format ska den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Pinnacle är ett bra program....där kan du redigera nästan alla format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Men du kan importera avi till movie maker bara så du vet, i senaste versionen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Men du kan importera avi till movie maker bara så du vet, i senaste versionen iaf. haha, ja det har man ju erfarenhet av hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Filmer som är gjorda i Windows Movie Maker sparas som WMV-format. Om du vill göra om den till AVI så går det med WinMPG Converter och funktionen "ALL TO AVI"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Filmer som är gjorda i Windows Movie Maker sparas som WMV-format. Om du vill göra om den till AVI så går det med WinMPG Converter och funktionen "ALL TO AVI"... han vill inte göra den TILL .avi, utan redigerbar med WMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Någon sa ju att man kunde impotera dom (.avi filer alltså) men då kommer det här upp Det går inte att importera filen. Det gåt inte att importera fjärrfiler med http-, ftp- eller andra internetrpotokoll. Kopiera istället filerna till en lokal disk så att de kan används i WMM C:\Documents and settings\manne\skrivbord\kortfilm.avi Någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts