Mr.Magic Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag köpte Soul calibur2 i lördags, det är rätt så kul. Men en sak undrar jag Varför är Heihachi (stavning?) från Tekken med i Soul Calibur2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Varför är Heihachi (stavning?) från Tekken med i Soul Calibur2?? Han är ju en maskot för PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 kan inte nån... ha en recernsion om spelet ? å läga ut lite screens ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 jag har soul calibur 2 på XboX men då kan jag inte hitta denna gubbe alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 jag har soul calibur 2 på XboX men då kan jag inte hitta denna gubbe alls det finns en speciell gubbe på varje konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 det finns en speciell gubbe på varje konsol vet nån vad han heter på seXboX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 vet nån vad han heter på seXboX? Han heter väl typ Spawn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag har Soul Calibur 2 till PS2, det är ganska kul I Gamecube-versionen är Link med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag har Soul Calibur 2 till PS2, det är ganska kul I Gamecube-versionen är Link med han har jag sett . man kan välja mellan grön eller röd plagg färg . ingen som vet XboX gubben? eller är det dethär ögat men armar och ben av ben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 han har jag sett . man kan välja mellan grön eller röd plagg färg . ingen som vet XboX gubben? eller är det dethär ögat men armar och ben av ben? Det Spawn som e Xbox speciella gubbe, Link Game cubes och Heihachi till PS2. Ögat med ben och armar finns på alla. Men Yoshimitsu då?? han e ju PS2 gubbe också från tekken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Det Spawn som e Xbox speciella gubbe, Link Game cubes och Heihachi till PS2. Ögat med ben och armar finns på alla. Men Yoshimitsu då?? han e ju PS2 gubbe också från tekken. Yoshimitsu finns i alla formaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Skitkul med Link!!! Brukar backa till banans kant och sen göra block/slagkombon!!! Sen kastar Link dom ner för stupet!!!! Skitcoolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Skitkul med Link!!! Brukar backa till banans kant och sen göra block/slagkombon!!! Sen kastar Link dom ner för stupet!!!! Skitcoolt!!! Jag brukar lura dom till kanten med talim sen trycka G och B så hon knäcker armen på dom och slänger ut dom. @Mikolan: Jag menade Han e ju från Tekken också varför får han vara med på GC och Xbox, han är ju typ reklam för PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag brukar lura dom till kanten med talim sen trycka G och B så hon knäcker armen på dom och slänger ut dom. @Mikolan: Jag menade Han e ju från Tekken också varför får han vara med på GC och Xbox, han är ju typ reklam för PS2. Han var med i Soul Calibut också ifall jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Han var med i Soul Calibut också ifall jag minns rätt. Ok, visste inte brukar inte lira arkad finns 1an på konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 xbox versionens specil gubbe är spawn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts