Everest Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 de skiver att det ska komma en cykel (LOL) men jet-ski skulle va ball Hur efter får man va, att det kommer cykel var ju typ en av de sakerna vi först fick reda på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 "för det är overkligt att trilla av !!!" FEL! Det finns bara en människa som gjort en vållt med en motorcykel! Så där har du fel! Fast jag tycker ändå att man ska kunna vålta! För vad vore spel om de vore 100% verkliga! "dåliga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 "för det är overkligt att trilla av !!!" FEL! Det finns bara en människa som gjort en vållt med en motorcykel! Så där har du fel! Fast jag tycker ändå att man ska kunna vålta! För vad vore spel om de vore 100% verkliga! "dåliga" Inte med cross, där är det många som har gjort bakåtvolter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 precis... de finns en hel del killar som gor bakatvalter me motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Fast jag tycker ändå att man ska kunna vålta! För vad vore spel om de vore 100% verkliga! hehe ser ut som du menar våldta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 mm jag tyckte oxå det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts