Vice-Nasty Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag hoppas verkligen att Rockstar fixar till så man inte ramlar av crossen i luften när man gör en volt genom att trycka på film ett helt varv !!! för det är overkligt att trilla av !!! Och tror ni att det kommer att komma någon ny baxig motorcykel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag hoppas verkligen att Rockstar fixar till så man inte ramlar av crossen i luften när man gör en volt genom att trycka på film ett helt varv !!! för det är overkligt att trilla av !!! Och tror ni att det kommer att komma någon ny baxig motorcykel ? hoppas det kommer fler tvåhjulsfordon och att dom fixar till voltgrejen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag hoppas en sån där 4-hjulad strandmotorcykel osso kommer fettös såfall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag hoppas en sån där 4-hjulad strandmotorcykel osso kommer fettös såfall.... eller fyrhjuling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 eller fyrhjuling Det hade varit coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) ag hoppas en sån där 4-hjulad strandmotorcykel osso kommer fettös såfall.... Kick-ass Redigerad 9 juni, 2004 av Miami_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 En enhjuling Alltså en en-hjuls-cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Varför inte en Sea doo (vattenskoter) att göra volter med i vågorna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag hoppas på lite fler mopeder och kanske polis mc. och eftersom man ska kunna cykla vore det grymmt med tanden cykel (sån man cycklar 2 på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag hoppas på lite fler mopeder och kanske polis mc. och eftersom man ska kunna cykla vore det grymmt med tanden cykel (sån man cycklar 2 på) Tandem. Vem ska du cykla med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Tandem. Vem ska du cykla med då? det kunde ju vara på något uppdrag där man skjusade någon nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 kom på en annan sak. man kan ju ha cyckeltaxi sån man har i kina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 och så kan man ju också ha en framtida-zyber-laser-soldriven-energi-lyx-limo med 3 hjul skärp er nu så mycket kommer det nog inte att finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 och så kan man ju också ha en framtida-zyber-laser-soldriven-energi-lyx-limo med 3 hjul ja just det en sån med ja. Jag har alltid drömt om att få ha med en sån i gta. skämtar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 ja just det en sån med ja. Jag har alltid drömt om att få ha med en sån i gta. skämtar bara d gjorde han me! LoLz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 kom på en annan sak. man kan ju ha cyckeltaxi sån man har i kina. Seriöst. Det är ett dator-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Jag skulle vilja ha en flakmoppe en hel del cycklar en massa motorcycklar och en rullator och ett museum med en massa fordon görna en riktigt amal från början av 1900-talet somaman kan sno och göra iväg med,en indian motorcyckel från tidigt 30-tal,entriump chopper och en royal enfield med sido vagn mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 jag skulle vilja ha en etanoldriven stjärtlapp som går i 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 jag skulle vilja ha en etanoldriven stjärtlapp som går i 80. Fan bäst denna veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 de skiver att det ska komma en cykel (LOL) men jet-ski skulle va ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts