Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 okej då fattar jag tacktack lungt,rullen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 själv brukar jag lira omkring med tank eller apache och skapa kaos i stan, oc när jag inte gör det så brukar jag fuska mig till en massa roliga saker. Fusk är bara fel om man använder det till att klara uppdrag med eller nåt sånt, men inte när man ska avreagera sig. Så tycker jag iaf. Säg till om ni tycker någe annat! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 själv brukar jag lira omkring med tank eller apache och skapa kaos i stan, oc när jag inte gör det så brukar jag fuska mig till en massa roliga saker. Fusk är bara fel om man använder det till att klara uppdrag med eller nåt sånt, men inte när man ska avreagera sig. Så tycker jag iaf. Säg till om ni tycker någe annat! :"> Håller med dig helt och hållet, idag varvade jag vc för 5:e gången (bara storyn) har bara klarat 100% på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Men jag har inte riktigt fatta det där. När är det man kan få bodyguards och var finns dom? jag har klarat alla mainstoryuppdrag men dom finns inte där. Ska man ha 100% också då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 (redigerad) Men jag har inte riktigt fatta det där. När är det man kan få bodyguards och var finns dom? jag har klarat alla mainstoryuppdrag men dom finns inte där. Ska man ha 100% också då eller? man måste klara 100%.. och då finns dom i vercetti estate.. det är iaf vad jag har läst, har inte orkat komma upp till 100% än.. e ju så tråkigt med alla stuntjumps o sån skit Redigerad 12 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 testar nya stunts, blir sur och skjuter allt som rör sig eller så byter jag ut så många bilar jag kan innan spelet crashar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Nu brukar jag alltid springa runt med livvakter och gang war, har ändrat uzi 9mm så den e as stark, räcker med 1 skott på en snut o den dör,sitt gäng har ju sånna efter uppdraget keep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Men jag har inte riktigt fatta det där. När är det man kan få bodyguards och var finns dom? jag har klarat alla mainstoryuppdrag men dom finns inte där. Ska man ha 100% också då eller? jo, 100% (förlåt att jag inte skrev detta i samma post som innan,men såg inte att du frågat) när man har 100% så hittar man dem i rummet där Diaz dampar sig på videon,och där man får uppdraget "BarBawl" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts