Stuaswift Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 vad gör ni när ni spelar fritt i Vice city? själv brukar jag ta med några gäng medlemmar och kriga i Little Haiti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag brukar modda... köra runt med infernusen, hitta på tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 stuntar, provspelar mods, dödar ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Gör det bara när jag moddar. När jag ska testa en mod alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 dra omkring på PCJ 600, döda lite haiter, hoppa i lite stuntsoch sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 dra runt med livvakter och sånt, köra bilar,race,slakta snutar/pigs och gäng krig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 typ som adde_as sa latja runt med PCJ600 skjuta villt omkring mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 själv så brukar jag ta en skimmer å cruisa runt men efter ett tag så brukar jag väl slakta på malibu eller i little haiti antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag använder adminconsole och gör mig odödlig sen bussar ja snuten på mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag använder adminconsole och gör mig odödlig sen bussar ja snuten på mig!!! finns det nån mod så ma blir odödlig?? vad använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag brukar stunta, ta med mina livvakter ut på några färder i haiti döda snutar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Han har ju sagt det i posten AdminConsole btw, jag cruisar lite, stuntar, jagas av poliser, m.m. Min 2000:e post här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Ha Ultimate trainer! då kan man spawna massor av bilar, hunter o sånt, odödlig, jetpack och massa mer här har ni ultimate trainer om ni vill ha: GTA_vc_ultimate_trainer.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Ha Ultimate trainer! då kan man spawna massor av bilar, hunter o sånt, odödlig, jetpack och massa mer här har ni ultimate trainer om ni vill ha: tack! var ska man lägga dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 tack! var ska man lägga dom? du ska lägga allt där i gta vc mappen, sen öppnar du ultimate traner fönstret, öppnar stetup, och kollar/kryssar i vilka grejjer du ska ha, sen måste su stänga stetup fönstret innan du använder dig av trainern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 ska jag lägga dom direkt i mappen eller i fata.models ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) ska jag lägga dom direkt i mappen eller i fata.models ex? nejnej,löst, fast readmen ska inte va med edit: alltså ska du lägga dem löst i vc mappen Redigerad 10 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 fast när jag startar så e han inte odödlig eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 fast när jag startar så e han inte odödlig eller nått? nej du får trycka själv tab+8 e odödlig tror jag..lr 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 okej då fattar jag tacktack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts