tommy killer Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 add3 @ Jun 16 2004, 01:42 Håller helt med dig minigun! Liberty City har mkt bättre natur och är faktiskt 100 gånger roligare att utforska.. jag har ängnat timmar åt att ta mig till marken bakom dammen som tydligen inte finns.. skulle man inte kunna modda marken solid där? aja samma som för minigun har jag lyckats tagit mig till Observatoriet som marken där inte var solid, Blev mkt besviken! Aja vet nån om man kan fixa sånna ställen (som tex marken runt damm-vattnet) solid? jag tycker att VC har ett snyggt lanskap + att VC är en Ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Snyggt quotat! Mjo men det finns ju ingen natur att utforska så det är inte så skoj miljö tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Snyggt quotat! Mjo men det finns ju ingen natur att utforska så det är inte så skoj miljö tycker jag.. e du sarklastisk eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) e du sarklastisk eller. dvd! dvd = de vet du! Redigerad 16 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Hmm..det går ju att fixa observatoriet solidt.. @tommy killer: Fattar inte hur du kan tycka att VC har bra natur. Det finns ingen i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 lönt o göra en tunnel när man inte ska göra något där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) Hmm..det går ju att fixa observatoriet solidt.. @tommy killer: Fattar inte hur du kan tycka att VC har bra natur. Det finns ingen i VC. Här på denna bild ser man mkt! ni ser den stora gröna marken högst upp? kan man inte fixa den solid och sen kan man köra runt uppe på bergen.. Redigerad 18 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag kan inte se någon bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) http://images.google.se/images?q=gta3+map&...SO-8859-1&hl=sv ta andra bilden! Redigerad 18 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (quodet minigun 17 Jun 2004, 18.49) Fattar inte hur du kan tycka att VC har bra natur. Det finns ingen i VC. Men VC är e enkopia av Miamiså det kann inte finnas skog, berg och allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nä. Vice City är var bara roligt tills uppdragen var slut. GTA3 räckte längre än så. Dock har man ju, som tidigare nämnt, stött på några besvikelser. Tex att man inte kan komma till observatoriet. Och första gången man lyckades flyga fick man ju känslan av att GTA3 bara var halvfärdigt, när man såg att de flesta höga hus inte hade något tak och de gick inte att landa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nä. Vice City är var bara roligt tills uppdragen var slut. GTA3 räckte längre än så. Dock har man ju, som tidigare nämnt, stött på några besvikelser. Tex att man inte kan komma till observatoriet. Och första gången man lyckades flyga fick man ju känslan av att GTA3 bara var halvfärdigt, när man såg att de flesta höga hus inte hade något tak och de gick inte att landa på. det är ju så jäkla synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 det är ju så jäkla synd! sorgligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Är det så i XBox versionen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Är det så i XBox versionen också? tror det... det är för synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Tkr dessutom att jag hade roligare när jag höll på med GTA3 än vad jag hade när jag höll på med VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Tkr dessutom att jag hade roligare när jag höll på med GTA3 än vad jag hade när jag höll på med VC. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 om ni har GTA: vice city och gillar GTA:3 mer, ladda ner GTA:LC då själv gilalr jag mer VC än LC så jag gillar inte den modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 GTAIII:s miljö var skönare än VC:s och städerna var också skönare. Men vapnena och möjligheterna var bättre i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts