Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Tja , jag undrar om det händer nått när man har klarat 100% på gta 3 Nån som vet??? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Du har klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 men jag menar om man får nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 jag vet inte det! jag har inte klarat så långt, kanske vapen där man börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 men jag menar om man får nått stolthet att du har klarat ut det.. nej men alvarligt jag tror itne man får nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 synd.... :'( jag som trodde att man fick nått som i vc men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 man får väl 200 i liv o sköld, eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Är du säker eller gissar du, vad for man du man har klarat alla polis , ambulans och brandbils uppdragen då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Det finns ingen "procent-mätare" i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 det finns en väg in i bergen på 3 ön vid vatten dammen. titta där om den e öppen. man ska komma in i en stad där det finns massor med banshees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det finns ingen "procent-mätare" i GTA3. Det finns det väll visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det finns det väll visst! jo de är ju klart det finns . jag har bara klarat 68 procen men klarat hela storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Va? Jag har aldrig sett någon procentmätare i GTA3. Visa screen på den åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Tryck esc när du spelar och gå in på stats så ser du mätaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag har gått in på stats många gånger men kan inte se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det finns en väg in i bergen på 3 ön vid vatten dammen. titta där om den e öppen. man ska komma in i en stad där det finns massor med banshees va! e de sant? har altid undrat vadd en tunnle e för något! och har alrdig klara fullt ut...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 va! e de sant? har altid undrat vadd en tunnle e för något! och har alrdig klara fullt ut...! det är inte sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Fan jag som alltid ha villat utforska dom där ställena ovanför dammen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Mm...hade varit skojj att utforska dom delarna, men dom finns inte.. . Tycker ändå att GTA3´s karta är myyycket bättre än VC´s. VC är ju bara en stad och allt är platt utom nån bro. I GTA3 har jag ägnat många timmar åt att utforska naturen. Det är bergigt och fint i Liberty City. Området kring Salvatores hus var roligt att utforska och SSV var intressant. Har ägnat timmar åt att försöka klättra uppför berg och sedan kommit fram till att det är omöjligt. Försökte 2 gånger att ta mig till observatoriet. Senare när jag lärde mig flyga blev jag mkt besviken när jag insåg att observatoriet och marken där inte är solid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Mm...hade varit skojj att utforska dom delarna, men dom finns inte.. . Tycker ändå att GTA3´s karta är myyycket bättre än VC´s. VC är ju bara en stad och allt är platt utom nån bro. I GTA3 har jag ägnat många timmar åt att utforska naturen. Det är bergigt och fint i Liberty City. Området kring Salvatores hus var roligt att utforska och SSV var intressant. Har ägnat timmar åt att försöka klättra uppför berg och sedan kommit fram till att det är omöjligt. Försökte 2 gånger att ta mig till observatoriet. Senare när jag lärde mig flyga blev jag mkt besviken när jag insåg att observatoriet och marken där inte är solid.. Håller helt med dig minigun! Liberty City har mkt bättre natur och är faktiskt 100 gånger roligare att utforska.. jag har ängnat timmar åt att ta mig till marken bakom dammen som tydligen inte finns.. skulle man inte kunna modda marken solid där? aja samma som för minigun har jag lyckats tagit mig till Observatoriet som marken där inte var solid, Blev mkt besviken! Aja vet nån om man kan fixa sånna ställen (som tex marken runt damm-vattnet) solid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts