svoktor Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag skapar en ny bil med samma grunder som någon annan bil och sen sparar ja men bilen kommer ju inte med i spelet va gör ja för fel svara nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag skapar en ny bil med samma grunder som någon annan bil och sen sparar ja men bilen kommer ju inte med i spelet va gör ja för fel svara nu! Ahh vad bra en ny svensk moddare!!! .....tror inte det finns så många på detta forum som kan svara på det....bara hedagarden(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Ahh får jag köpa lite polkagrisar av dig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag skapar en ny bil med samma grunder som någon annan bil och sen sparar ja men bilen kommer ju inte med i spelet va gör ja för fel svara nu! jag har aldrig lykats skapa en ny bil heller bara ändra de som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svoktor Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Nej du kan inte få köpa några polkarisar av mig men jag vill ha hjälp nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 bara hedagarden(tror jag) Nej, tyvärr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Om bilen inte ersätter en gammal bil utan är en helt ny bil så måste ju den bilen finnas med i default.ide, gxt-filerna och massor av andra. Om den ersätter en annan bil så vet inte jag vad det är för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts