Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Alltså början på låten kashmir jag är säker på att det har varit med i en film men kanske inte DEN versionen och för er som inte vet hut den går så är det typ såhär "Dum dum dum.. dum dum dum.. etc etc etc i nåt tempo kolla igenom farsans skiv samling annars... (lr morsans eller syrranas eller bara nån ni känner!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Eeeh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Alltså början på låten kashmir jag är säker på att det har varit med i en film men kanske inte DEN versionen och för er som inte vet hut den går så är det typ såhär "Dum dum dum.. dum dum dum.. etc etc etc i nåt tempo kolla igenom farsans skiv samling annars... (lr morsans eller syrranas eller bara nån ni känner!) Vart vill du komma med topicen? Redigerad 8 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Ja just det ja det glömde jag säja vilken film är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Ja just det ja det glömde jag säja vilken film är det? Haha, lol Nä, vet inte faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Dum dum dum.. dum dum dum.. etc etc etc i nåt tempo ja den, självklart! jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts