lulle Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Har någon här en fungerande cdkey som ni skulle kunna och va snälla och lägga ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Är det ett gratisspel, lr är detta warez? Eller, är jag helt ute och cyklar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Nej det är inget gratis spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Nej det är inget gratis spel Får man fråga efter en CD-key då? Hmm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag vet inte men vad skulle de göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det måste väl räknas som warez, för om man köpt spelet har man väl en cd-key..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Vänta nu till vilket spel lre till då? Och om spelet e gratis varför skulle de då ha en cd key? Edit oj han sa att de inte va gratis. Då måste jag nästan tro att detta är olagligt eller? Redigerad 8 juni, 2004 av Gurgel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Den här topicen är besmittad av warez, fort, ring moderatorsimex! Edit: fantastiskt, tre svar på en minut Redigerad 8 juni, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Olagligt eller vadå? Om spelet är bra så köp det, stöd utvecklarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vänta nu till vilket spel lre till då? Och om spelet e gratis varför skulle de då ha en cd key? Edit oj han sa att de inte va gratis. Då måste jag nästan tro att detta är olagligt eller? det är warez/olagligt med ett nerladdat spel och det bryter ju mot warez regeln också att fråga efter CD-key. dessutom en gång när jag köpte ett SVIN dyrt spel och jag äntligen kom hem och stoppade skivan i CD romen. "CD-key reqested" skrev in EXAKT den key jag fick med. "CD-key invalid" testade 9000000000 gånger utan att det funkade. vart lite mad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 finns inget olagligt att ge ut en cd-key? om man nu 'r så dum så man gör det är däremot en annan sak... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Låser i förebyggande syfte.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts