Vice-Nasty Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Vad kommer hända med alla gamla vapen !... Kommer några vara kvar.... Kommer det några nya ..såfall vilka !! Vilka tror du kommer att komma ? Jag tror man kommer kunna hålla dom dubbla pistolerna på sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Finns väl redan en sån här topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 klart att vissa gamla vapen kommer va kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Tror det kommer vara myyycket större utbud av vapen den här gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Tror det kommer vara myyycket större utbud av vapen den här gången.. hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 och jag tror att dom gamla topicarna också finns kvar om det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 klart att vissa gamla vapen kommer va kvar Azzå alla "vanliga" vapen such as: Uzi, M16 Ak-47 etc kommer ju finnas kavr men säkerligen kommer d "ovanliga" vapen such as: tårgas, molotov etc finns kvar och komma in nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Alltså det är säkert många som kommer säja såhär nu Vad är dit problem, det är klart dom måste finnas kvar Men jag tycker att Bazooka och Minigun borde fösvinna det blir liksom FÖR overkligt. Men som sagt Uzi, M16 och AK-47 dom vapnen (plus mer) kommer finnas kvar... Men Bazooka kommer finnas kvar och jag tycker vapnena är skojj så ni vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Alltså det är säkert många som kommer säja såhär nu Men jag tycker att Bazooka och Minigun borde fösvinna det blir liksom FÖR overkligt. Men som sagt Uzi, M16 och AK-47 dom vapnen (plus mer) kommer finnas kvar... Men Bazooka kommer finnas kvar och jag tycker vapnena är skojj så ni vet! ja tycker helt klart att bazooka ska finnas kvar för hur annars ska man skjuta ner helikoptrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vad är det för fel på bazooka? Fast minigun vill jag ha bort eftersom man inte kan skjuta en handhållen minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Vad är det för fel på bazooka? Fast minigun vill jag ha bort eftersom man inte kan skjuta en handhållen minigun. bazokan SKA vara kvar hoppas jag Redigerad 8 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts