Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Holland blir vår motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Holland blir vår motståndare. jag tror faktiskt att det är bättre eftersom holland är inte bra i försvar. Det är inte svenskarna heller men sverige har nlog bättre försvar occh då ärdet fritt fram och anfalla Tyskland däremot har starkt försvar svåra att ta. Dom är ganska fega också tex. skjuter långt ute ifrån. "Tyskland gör inga mål inanför straffområdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag tror faktiskt att det är bättre eftersom holland är inte bra i försvar. Det är inte svenskarna heller men sverige har nlog bättre försvar occh då ärdet fritt fram och anfalla Tyskland däremot har starkt försvar svåra att ta. Dom är ganska fega också tex. skjuter långt ute ifrån. "Tyskland gör inga mål inanför straffområdet. Om Sveriges defensiv funkar kan det bli riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Om Sveriges defensiv funkar kan det bli riktigt bra.. Mellberg är riktikt bra när det gäller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Mellberg är riktikt bra när det gäller!! Jupp, Jakobsson vet vi kan spela bra också, synd bara att Edman är avstängd, och Nilsson tycker jag är bättre som mittfältare, vilket han är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jupp, Jakobsson vet vi kan spela bra också, synd bara att Edman är avstängd, och Nilsson tycker jag är bättre som mittfältare, vilket han är.. Lucic e tillbaka tror dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Lucic e tillbaka tror dom! Han behövs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 men det inte så att det blir mindre spelare på plan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 men det inte så att det blir mindre spelare på plan va? Närå, det är bara om nån blir utvisad, så spelar man resten av matchen med en spelare mindre, men nästa match så har Sverige nån annan på Edmans position.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Närå, det är bara om nån blir utvisad, så spelar man resten av matchen med en spelare mindre, men nästa match så har Sverige nån annan på Edmans position.. Ok! är Edman bra eller? Har inet hört så mkt av honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Varför kunde inte Nilsson blivit avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Varför kunde inte Nilsson blivit avstängd? eller Anders andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Men lucic var inte bra på matchen mot Bulgarien för han hade ont i lungan eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Lucic var skadad, så han kan man inte klaga på. Kubanen, du vet inte om Nilsson funkar som back i allsvenskan heller för han spelar som mittfältare där Redigerad 24 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Anders spelade ju bra, han är ju inte någon Zidane, men gör det han ska och gör de enkla sakerna rätt hela tiden. Micke Nilsson är ingen högerback som håller på internationell nnivå, i allsvenskan funkar det dock. Teddy tycker jag inte är mycket att hurra för. Har aldrig sett varför han skulle vara så bra. Hellre Kim och Micke på backen än att sätta in Teddy. Så här skulle jag helst se startelvan mot Holland: ........................Isaksson ..Jonsson - Mellberg - Jakobsson - Hansson Ljungberg - Linderoth - Svensson - Källström .....................Henke - Zlatan Källström spelar bara i brist på bättre. Sant, men Teddy är i allafall bättre än Nilsson på Back, men jag tror inte Teddy kommer vara tillgänglig.. Så här tycker jag Sverige ska ha Startelvan: ------------------Isaksson------------------- Jonsson - Mellberg - Jakobsson - Hansson ------------------Linderoth------------------- --Nilsson------------------------Ljungberg-- ------------------Källström------------------- ---------------Henke - Zlatan---------------- Okej, då ska jag bara kommentera den; Isaksson, självklar i mål. Jonsson satte jag på yttern i brist på annat, om Teddy är frisk ska han spela där, sen Hansson istället för Edman, alternativt Östlund.. Linderoth självklar, precis som Ljungberg. Nilsson satte jag på kanten, för att Wilhelmsson är för ostabil i defensiven, och då kommer högerkanten bli mycket farlig, eftersom vi inte har någon riktigt bra back där, Wilhelmsson gillar jag mera, men Nilsson är ett säkrare kort. Källström ska vi ge en chans till tycker jag. Anfallet ser jag ingen anledning att ändra på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 WOW!! bästa matchen hititls i hela Em!!!! England - Portugal 7-8 till porutgal avgjordes på straffar!"" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 England skulle ju ha vunnit, 2-1 målet....varför bortdömt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts