epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 WOHOOOO KLÄMPÖS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 detta var ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Fan vilken lättnad Haha! Italien är borta! Redigerad 23 juni, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 VI ÄR VIDARE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vad bra, nu ska jag ta en lungn promenad ner till ryssland, hämta en påse franskt vin, skänka den till indonesiska canserfonden och sjunga 4 tyska snapsvisor. Det vill säga, jag är glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vad bra, nu ska jag ta en lungn promenad ner till ryssland, hämta en påse franskt vin, skänka den till indonesiska canserfonden och sjunga 4 tyska snapsvisor. Det vill säga, jag är glad "en påse franskt vin?" jag ska sitta här till brodern kommer och sliter bort mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 HAHA Italien trodde att de skulle vidare. CASSANO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Poor Italien, aja, dom för nöja sig med pasta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Spagetti med spotti i täten är ute.. känns bra..! Härlig återhämtning där i slutet.. Njut medans vi kan nu.. det blir bara svårare o svårare nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det blir minst sagt roligt att se vad Italiensk media tar sej till nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vad gulligt....svenskar och danskar firar seger ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Tro nu inte att Sverige tar Holland, Tyskland eller Lettland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Tjeckien då? Hänger inte med vad som gäller egentligen nu till kvarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Så extremt j*vla dåligt vi spela... Aja, skönt att vi är vidare...men Holland/Tyskland tar vi aldrig(Kan bli Lettland också...men tror knappast det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 WOOHOW!! vi kom vidare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Sverige möter nog tyskland... kommer nog se ut å här i tabellen efter idag: Tjeckien Tysklad Holland Lettland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 För Danmark var 2-2 både det bästa och sämsta som kunde hända. Nu möter de EMs hittils bästa lag Tjeckien i en match de kommer förlora. Sverige får möta Holland, Tyskland eller Lettland och jag tror faktiskt att detta lag kommer bli just Lettland! Okej, Lettland är inte så bra, men inställningen går det inte att ta ifrån dem. Tjeckien vinner mot Tyskland och Lettland mot Holland. Sedan om Sverige möter Lettland skulle jag tro att Sverige vinner. Lettland orkar ingenting i slutet av matcherna, mot tyskarna höll de på att klappa igenom totalt, och vi har ju sett hur starka Sverige är i slutet av matcherna. Om jag inte minns fel är dock Zlatan och Edman avstängda i nästa match. Inte säker, men jag tror det är så. Edman är ... men inte Zlatan... han fick väl inget gult kort i mathcen igår?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 VA??!!! :'( om inte Zlatan är med då är det typ kört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts