Jump to content

Fotbolls-EM

Everest
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 324
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad bra, nu ska jag ta en lungn promenad ner till ryssland, hämta en påse franskt vin, skänka den till indonesiska canserfonden och sjunga 4 tyska snapsvisor.

Det vill säga, jag är glad ^_^

"en påse franskt vin?" :ermm:

jag ska sitta här till brodern kommer och sliter bort mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För Danmark var 2-2 både det bästa och sämsta som kunde hända. Nu möter de EMs hittils bästa lag Tjeckien i en match de kommer förlora. Sverige får möta Holland, Tyskland eller Lettland och jag tror faktiskt att detta lag kommer bli just Lettland! Okej, Lettland är inte så bra, men inställningen går det inte att ta ifrån dem. Tjeckien vinner mot Tyskland och Lettland mot Holland. Sedan om Sverige möter Lettland skulle jag tro att Sverige vinner. Lettland orkar ingenting i slutet av matcherna, mot tyskarna höll de på att klappa igenom totalt, och vi har ju sett hur starka Sverige är i slutet av matcherna. Om jag inte minns fel är dock Zlatan och Edman avstängda i nästa match. Inte säker, men jag tror det är så. :unsure:

Edman är ... men inte Zlatan... :mellow: han fick väl inget gult kort i mathcen igår??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor