Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Imorrn gäller det!! Hur tror ni att det går? är sverige ute om dom åker på smörj? *Edit: HAha fan va fult det var när reportern löpte amok haha Redigerad 22 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Imorrn gäller det!! Hur tror ni att det går? är sverige ute om dom åker på smörj? *Edit: HAha fan va fult det var när reportern löpte amok haha "Det är inte möjligt " "Det är inte möjligt " "Det är inte möjligt " "Det är inte möjligt " "Det är inte möjligt " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 GoGo England! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vinner Italien mot Bulgarien och Sverige vinner mot Danmark så är båda Italien och Sverige vidare. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag hoppas att både Italien och Sverige går vidare till kvarts. Skulle nästan kännas surt om Danmark gick vidare. Vet itne varför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Matchen börjar om 10 min... Jag tippar på att det blir 3-2 till Sverige....vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 1-2 till danskarna inte fan tror jag vi vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag var i grekland i går på en engelsk bar snacka om att det blev liv när det blev mål för england. Bomber och rök bomber smällde lite var som. En del hoppade upp i andras knän och allt I dag blir det 2-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag var i grekland i går på en engelsk bar snacka om att det blev liv när det blev mål för england. Bomber och rök bomber smällde lite var som. En del hoppade upp i andras knän och allt I dag blir det 2-2 jag satt i ett internet kaffe i london igar sa det var lite livat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Aj.....1-0 till Danmark...men......1-0 till Bulgarien mot Italien...haha det betyder att om Bulgarien vinner så går Sverige vidare oavsett resultat i matchen mot Danmark...och Italian forlorar gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 HAHAHAHA!!!!! VAD KASSA ITALIEN ÄR!!! 1-0 till BULGARIEN! Vilket liv det kommer bli i Italien! Hoppas det blir 2-2 då får Italenarna "DAMP" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) 1-1 till lika och 1-1 till lika Redigerad 23 juni, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 JAAAA!!! 1-1!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 FAN!!!!2-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 FAN!!!!2-1 Men..! Skit i det, jag är så jävla dålig på att trösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Men..! Skit i det, jag är så jävla dålig på att trösta Men om det blir förlust här kommer en jävla retig dansk reta upp mig på en poker sida får inte hända!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) 2-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¤%&/()/&%¤#&!jhkfghmkfjd"!!! AARRGGGHHH!!!!!!!!!!1111111111 EDIT:Jag är glad. Redigerad 23 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2-2!!!!!!! Fan va skönt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) JAG ÄLSKAR DIG PANIII!!!!!!!!!!!!!! SVERIGE SVERIGE SVERIGE!! oj :"> Redigerad 23 juni, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 JAG ÄLSKAR DIG PANIII!!!!!!!!!!!!!! SVERIGE SVERIGE SVERIGE!! tack, sötnos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts