Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Vi vinner ikväll med 2-1. Jag sätter 100 spänn. ge mig 100spänn här och nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 1-1......känns som seger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Så jävla snyggt Zlatans mål var!!! OK det var väl ganska mycket tur, men ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ZLATAN! *klappklapp* ZLATAN! Fan, Zlatan aeger allt, och vilket mål, en klack i krysset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Synd att inte hela målet var med... http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,494030,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 när vi ändå snackar fotboll kan ni ta å kolla på den här fast ja tror itnedet är sverige som spelar http://home.zonnet.nl/jlmsoeterboek/patzer.mpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Okej, Italien - Sverige 1-1 Klack-målet som Zlatan gjorde var kanske EM´s snyggaste mål hittils. Italien spelade 1000000x bättre denna match än vad de gjorde mot Danmark, och ändå lyckades vi spela oavgjort mot dem - precis som Danskarna, vilket betyder att vi, rent teoretiskt sett, kommer att pissa på Danmark när vi möter dem. Men man vet ju aldrig. Alla lag kan överasska, och man får inte underskatta Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Inget ont om Danmark men, dom spelade en riktigt pissdålig match idag. Både Italien och Danmark spelade dåligt i Måndags. Vi tar Danskarna på Tisdag! Vad var det vi sa? Italien visade att dom är bättre än vad dom presterade mot Danmark. Att vi klarade oavgjort tycker jag var j*vligt bra.(Fattar dock inte varför inte Källström fanns med i startelvan?) Och Zlatans mål, vilken artist, vilken stjärna. När Henke gör en dålig match kliver Zlatan in! Det är lugnt, Henke kan gå i "pension" efter EM, för vi har artisten Zlatan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Zlatan är kung!! ville bara säga det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Inget ont om Danmark men, dom spelade en riktigt pissdålig match idag. Både Italien och Danmark spelade dåligt i Måndags. Vi tar Danskarna på Tisdag! Vad var det vi sa? Italien visade att dom är bättre än vad dom presterade mot Danmark. Att vi klarade oavgjort tycker jag var j*vligt bra.(Fattar dock inte varför inte Källström fanns med i startelvan?) Och Zlatans mål, vilken artist, vilken stjärna. När Henke gör en dålig match kliver Zlatan in! Det är lugnt, Henke kan gå i "pension" efter EM, för vi har artisten Zlatan! Håller med, sen när Henke slutar så har vi Elmander också, och för de som inte såg U21-EM, så kan jag säga att han var jääääävligt bra där.. Källström är klart bättre än Svensson i nuläget, hoppas han får starta mot Danmark.. Sen tycker jag att Italien får skylla sig själva, de backade hem för mycket, 1-0 räcker inte på långa vägar för att spela defensivt i 45 minuter, i första halvlek tycker jag bara att det var Italien som gjorde oss dåliga, även fast Big Z, och Ljungberg var bra, och vi får ju verkligen inte glömma Isaksson, vilken målvakt vi har fått..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 man får inte glömma vad henke och de andra är kapabla till. Vi kommer behöva Henke, även om han inte gjorde en super match. Zlatan, perfekt spelare mot de större lagen, han är stark, snabb, och kan göra mål. Ljungberg, fortsätter att spela fantastiskt. Anders vs Kim är jämn, tycker jag. Ingen har "krossat" den andra, utan de har spelat lika bra hittills. Dock är det bra för att man kan få in en ny Kim när svensson blivit trött, eller tvärtom. JAg tror på vinst mot Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Harligt att sverige eller zlatan lyckades fa in den i slutet Det blev ett himla os nere pa puben har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Mattias Johnson var mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Snyggt mål av Zlatan. Vinner Italien mot Bulgarian så är de kvala, vi måste vinna mot Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Titta vad jag hittade... Zlatans mål... http://gs455.no-ip.org/Sajt/Italien-Sverige%202004-06-18.wmv OBS!! 20,8 meg... Redigerad 20 juni, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 titta vad jag hitta då! Kommentatorn blir "galen"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Snyggt mål av Zlatan. Vinner Italien mot Bulgarian så är de kvala, vi måste vinna mot Danmark. Vad snackar du för ****? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Snyggt mål av Zlatan. Vinner Italien mot Bulgarian så är de kvala, vi måste vinna mot Danmark. NEJ! Om italien vinner med 1-0 tex. Och sverige-danmark spelar 0-0 så går sverige och danmark vidare men vinner italien över 2-0 så går italien vidare i stället för danmark . Om dom vinner över 5-0 så kommer dom etta men sverige kommer tvåa (om resultatet blir 0-0) men om det blir 2-2 mellan sverige och danmark så går sverige och danmark vidare oavsett hur mycket italien vinner med. Dom kan vinna med 100-0- Sverige och danmark går ändå vidare. Därför har många Italenare klagat på matchen för att sverige och danmark ska spela 2-2. Bara för sverige och danmark är nordiska grannländer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 men zlatans mål var ju inte klack! ja tyckte inte det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Oja..nog var det en klack. Men lite turligt var det. Jag hoppas iaf på England ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts