Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 dom har sagt att italien har spelat jätte dåöligt den fösta matchen i alla sina matcher. men nu kanske totti blir avstängd för han spottade en annan dansk i huvudet! Bild nedan för : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Han borde få ett par matcher, man ska inte få göra så där och gå ostraffad.. Anyway, jag säger ju inte att Sverige kommer spöa skiten ur Italienarna, men jag tror att Sverige har en god chans att vinna, men det kommer bli en tuff match och Sverige kommer nog stå upp bra mot Italien, Italien har ett bra försvar och det kommer inte bli lika lätt som mot Bulgarien att göra mål. Sen får vi bara hoppas att våran backlinje håller. Redigerad 17 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Experterna säger att Italien komer spela defensivt spel. Och det gör så att sverige får vbra tryck mot backlinjen och många schanser! men man får se upp för kontringarna bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 JIPPI TOTTI ÄR AVSTÄNGD TRE MATCHER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tror att Sverige spelar oavgjort med Italien sen vinner de mot Danmark och kroatien. De kan förlora mot Danmark. Annars gillar jag Frankrike och Tyskland. PS: Stackars Ryssland igår. Figo är ju inte alls bra längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Hoppas sverige vinner allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tror att Sverige spelar oavgjort med Italien sen vinner de mot Danmark och kroatien. De kan förlora mot Danmark. Annars gillar jag Frankrike och Tyskland. PS: Stackars Ryssland igår. Figo är ju inte alls bra längre. Kroatien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tror att Sverige piskar Italienarna. Iaf om de vinner mot Italien och Danmark och Bulgarien spelar oavgjort, då känns det ganska bra. Sen vinner vi givetvis mot Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag tror att Sverige piskar Italienarna. Iaf om de vinner mot Italien och Danmark och Bulgarien spelar oavgjort, då känns det ganska bra. Sen vinner vi givetvis mot Danmark. Vi ska inte underskatta danskarna, de har ett ganska bra lag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 sverige spelar alltid grymt ibörjan, sen får de smisk! ___________________________________________________ England - Sweizch ( jävla stavning ) 3-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Kroatien? W0rd...vid en eventuell semi så är det väl 1:an el 2:an ur Holland/Tysklands grupp vi ställs mot? Med tanke på Tottis avstängning ökade våra chanser, jippii. Snälla förbundskaptener, vi har inget att förlora, in med Chippen och Källström i startelvan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Italien kommer piska Sverige med 50 - 0 ingen chans, inte mot Danmark heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Vi vinner ikväll med 2-1. Jag sätter 100 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ajajaj, Italien var väldigt offensiva i den här matchen. Men Zlatan är vass, vet inte vad jag ska säga om den här matchen, mycket bra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Vi vinner ikväll med 2-1. Jag sätter 100 spänn. Okej! Berättar efter matchen (om vi inte vinner) var du ska sätta in pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 åå nej....1-0 till Italien :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Italien piskar oss Italien är riktigt snabba och effensiva som scra..hm epix säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Fan! Kom igen nu Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Högerkanten måste täppas till! Italien vinner med 2-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Tror att om vi får gjort ett mål så ökar självförtroendet och då kan vi ta hem det här, men italien spelar aggressivt framåt och vi får inte något tryck i vårt anfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts