Jump to content

Fotbolls-EM

Everest
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 324
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

;) OTROLIGT <_<

England var i ledningen med ett mål mot noll och i övertid gör Zidane 2 mål! Frispark och straff! <_<<_<

Just nu yttras nog fler svordomar än någonsin i England. :D

Just innan Zidane gjorde mål på frisparken tänkte jag gå från TV´n. Tänkte att det redan var avgjort..och så händer detta... :P

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut! ;)

Mycket onödigt av Heskey att fixa frisparken och lika onödigt av James att fixa straffen!

Dåligt av Beckham att missa Englands straff. Nu har han visat att han inte kan lägga straffar. <_< Men hans frispark som stod för 1-0-målet var riktigt bra! <_<

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL, suger Sverige?

Hmm...okej, du tittar inte på fotboll så ofta va?

Precis, Sverige är faktiskt bra, en outisider, men om man kollar på Sveriges elva och deras spel de senaste träningsmatcherna, så ser man att laget är bra, och de kan säkert gå obesegrade genom gruppspelet, Italien kan vara svåra, men jag tror att Sverige borde kunna vinna eller åtminstone oavgjort.

Idag gäller det, Bulgarien tar vi nog..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige - Bulgarien (5-0)

Vilken match! ^_^ Henke är verkligen bra! Hans första mål var såååå snyggt. Och bara en min senare gör han ett till mål. :D

Zlatan hade lite otur..han kom fri och blev klippt av målvakten och han misslyckades med ett par nickar. Men han gjorde en bra match. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor