kariya Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Sverige kommer säkert komma till finalen där dom får smörj.. Nej sverige suger, de kommer inte till semi heller, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Man håller enbart på Sverige som förövrigt går till semi-final och tar brons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Idag! 20.45 Frankrike-England Spelplats: Luz, Lissabon. TV4 20.00-22.50 Kommentatorer: Robert Perlskog och Pontus Kåmark. Stjärnor: Henry, Pirés, Zidane, Trezuget, Barthez, Beckham, Sol Cambell + många fler... Denna matchen kommer äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) OTROLIGT England var i ledningen med ett mål mot noll och i övertid gör Zidane 2 mål! Frispark och straff! Just nu yttras nog fler svordomar än någonsin i England. Just innan Zidane gjorde mål på frisparken tänkte jag gå från TV´n. Tänkte att det redan var avgjort..och så händer detta... Redigerad 14 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 MEGA ULTRA SUPER LOL @ ENGLAND MEGA ULTRA SUPER LOL @ ENGLAND MEGA ULTRA SUPER LOL @ ENGLAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Absolut! Mycket onödigt av Heskey att fixa frisparken och lika onödigt av James att fixa straffen! Dåligt av Beckham att missa Englands straff. Nu har han visat att han inte kan lägga straffar. Men hans frispark som stod för 1-0-målet var riktigt bra! Redigerad 14 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Fan jag som sitter här hemma och kollar på sådan bra engelsk fotboll så blir det 1-2 Fan jag håller på england, Holland, Grekland och lite sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Höll också på England denna match. Gillar inte Frankrike...vet ej varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Höll också på England denna match. Gillar inte Frankrike...vet ej varför. Jag gillar inte Frankrike för de är så diviga, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Haha..bra av frankrike. England hade hela matchen så kommer Zidane och gör 2 mål på fasta situationer på stopptid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Nej sverige suger, de kommer inte till semi heller, tror jag LOL, suger Sverige? Hmm...okej, du tittar inte på fotboll så ofta va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 LOL, suger Sverige? Hmm...okej, du tittar inte på fotboll så ofta va? Precis, Sverige är faktiskt bra, en outisider, men om man kollar på Sveriges elva och deras spel de senaste träningsmatcherna, så ser man att laget är bra, och de kan säkert gå obesegrade genom gruppspelet, Italien kan vara svåra, men jag tror att Sverige borde kunna vinna eller åtminstone oavgjort. Idag gäller det, Bulgarien tar vi nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 3 - 0 till Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Larsson är bara för skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Larsson är bara för skön Jepp, det var rätt bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 4-0 till sverige, straff och zlatan sätter så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 5-0! En härlig start av Sverige! Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Synd om Bulgarian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Synd om Bulgarian... Äh, screw them 5-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Sverige - Bulgarien (5-0) Vilken match! Henke är verkligen bra! Hans första mål var såååå snyggt. Och bara en min senare gör han ett till mål. Zlatan hade lite otur..han kom fri och blev klippt av målvakten och han misslyckades med ett par nickar. Men han gjorde en bra match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts