Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 holländare!!! Haha aja hoppas dom får grymt med spö av nästa lag dom möter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) inte intre serad av fottboll tyvär Redigerad 28 juni, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 OK! då vet vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 PORTUGAL ÄR I FINAL FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag vet inte vem jag ska hålla på nu. Har känslor ( ) för alla lag som är kvar nu. Grekland, Tjeckien och Portugal. Men Portugal har ju hemmaplan så det skulle säkert kännas extra skönt för dem att vinna guldet. Eller kanske extra surt om de inte vann guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Greklands förbundskapten kommer börja gråta eller få ryck om de förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Ursäkta för dubbelpost men Tjecken har förlorat Nedvéd Redigerad 2 juli, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 jag vet dåligt för tjeckien han som var så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nu är de förläggning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nu är de förläggning förlängning heter det Jag hoppas nog på Grekland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jasså förläggning jag hoppas också på grekerna. Det skulle vara sköj efter som dom var ett "botten lag" dom var ju inte "toppade" alls. Typ längst ner på nån lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tjeckie tjeckie tjeckien håller på de annars får min bror skjuta mig med en soft två gånger i ryggen och om de vinner hela skiten så ska han få 4 i,5 L coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 HAHA du får två skott i ryggen LoL LoL LoLiLoLLoL Grekerna vann... YES! Höll på dom helt klart gillar inte Nedved han är vindögd.(Skojja det är inte därför men jag gillar han inte!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 GO GREKLAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 GREKLAND VANN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Gjorde det ont Kariya?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Han skulle bli skjuten imorgon. tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 idag vid frukost tid sa han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Varför tror ni han inte svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Portugal - Grekland på söndag tror att Portugal vinner. men alla lag som jag har trott ska vinna har åkt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts