Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 zlatan slog över mål, Van der sar fånga mellbergs och vad det vill du säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ja säger att vi landsförvisar zlatan och tar tillbaka brolin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ja säger att vi landsförvisar zlatan och tar tillbaka brolin. *Går och laddar bössan* Brolin är ett stort jävla fetto..! Alla storspelare missar en staff någon gång i sin karriär.. Kolla bara på Beckham.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ja säger att vi landsförvisar zlatan och tar tillbaka brolin. Ehhm...Zlatan är ingen dålig fotbollsspelare... Däremot borde han gå kurser i hur länge man ska dribbla med bollen innan man passar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 utan zlatan så hade sverige inte mött holland igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 utan zlatan så hade sverige inte mött holland igår Very True, synd att inte Sverige kunde avgöra efter full tid, eller förlängningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Zlatan gjorde inget på hela matchen å varför tog dom in honom på straffar? Till å med Östlund gjorde bättre ifrån sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Bye Bye spagetties.. Bye Bye pyttipanna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 HAHA han som la målet för Tjeckien såg ni hans Målgest med flaggan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Vi får hoppas att Holland blir piskade tills de är alldeles rödrandiga, i semifinalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Japp, då var Danmark borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Vi får hoppas att Holland blir piskade tills de är alldeles rödrandiga, i semifinalen... Då kommer folk säga att vi inte platsat i en semifinal, för vi spelade jämnt mot Holland, och om de får storspö...Ja du/ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jaha, Danmark dog i andra, men fan vad grym Milan Baros är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 TJECKEN kommer vinna EM 2004! Ägd, bara vinster inga förluster. Om jag hade vart med hade jag varit äkta Ronaldo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 TJECKEN kommer vinna EM 2004! Ägd, bara vinster inga förluster. Om jag hade vart med hade jag varit äkta Ronaldo! Du, Sverige tog inte ut mig i landslaget bara för att jag är för bra, d.v.s. att världen inte skulle fatta något och att jag skulle göra 45mål/match. Alltså, alla bad mig att avstå från att vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag tror du menar självmål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Damn!! jag missa slutet... vad van Tjekien med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Damn!! jag missa slutet... vad van Tjekien med? 3-0.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 @StellHell: Hur kan du kalla Beckham för Storspelare? Han är så överskattad att jag inte tror att det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Holland fuskade i matchen mot sverige Aftonbladet Bye bye spaghettis Bye bye pyttipana And... Bye bye Pölse Redigerad 28 juni, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts