Ceone Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! F*N OCKSÅ SVERIGE SOM HADE SPELET!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 FAN OCKSÅ!! :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 DET ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 DET ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIST Ja dom där nedra Holländarna borde inte fått vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) :'( Ord kan inte beskriva hur det känns nu, så jag hoppas att en smilie räckte... Redigerad 27 juni, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 FAAAN HELVETE!!!!!!! :'( :'( Jag har nog aldrig varit så strässad och spänd!!! fy faaan, vi losa!! :'( :'( :'( Aja Portugal knäcker Holland i nästa match!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Varför åker alla lag man håller på ut på straffar jag blir så förbannad först England sen Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 :'( Ord kan inte beskriva hur det känns nu, så jag hoppas att en smilie räckte... w0rd Det borde finnas en helt söndergalen smile som sliter av sig håret och gallskriker och kastar möbler och svor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) jag tog upp fotöljen och slängde den i backen.. sen var det ju jävligt dålig stil av holländarna att vissla och vifta med flaggor bakom målet... Redigerad 27 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 jag tog upp fotöljen och slängde den i backen.. sen var det ju jävligt dålig stil av holländarna att vissla och vifta med flaggor bakom målet... ja men sånt kan man inte skylla på. Jag trodde Sverige skulle losa fetstort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 n0llans finns alltid där och hjälper http://67.18.37.14/19/132/emo/fuyou_2.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/carl_pullhair.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/crybaby.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 jävla fan också att Zlatan å Mellberg missade :'( dom spelar ju i landslaget å borde vara sveriges bästa spelare... visst, dom kan ju inte alltid sätta alla straffar, men ändå :'( men vafan, nån måste ju förlora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 HELVETES JÄVLA SKIT!!!!!!!! Men men, Sverige spelade en underbar match!! Inget fel på spelet.. Dommaren var ju straffknullad i örat av nån jävla babian.. Fy fan vad han sög!! Jävla kuk ribba och stolpe att vara i vägen..! :'( KOM IGEN PORTUGAL! SLÅ UT DOM JÄVLA PALSTERNACKORNA(tulpaner) NU FÖR HELVETE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) http://67.18.37.14/19/132/emo/crybaby.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/crybaby.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/fuyou_2.gifvad säger han? jo: Jävla Holland!! *Edit Stellhell: w0rd!! Dommarn sög verkligen!! gav frispark åt tulpanerna hela tiden!! Och GO PORTUGAL!!!!! Redigerad 27 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 NEEEJ!!!! Men det var ju inte Mellbergs fel det var Van Der Saj's fel. Men Zlatan borde få sparken han gjorde ju inget alls i matchen. Men han kommer nog få en rejäl lönehöjning av Ajax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 NEEEJ!!!! Men det var ju inte Mellbergs fel det var Van Der Saj's fel. Men Zlatan borde få sparken han gjorde ju inget alls i matchen. Men han kommer nog få en rejäl lönehöjning av Ajax lol? är det inte mellbergs fel att han slår en dålig straff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 lol? är det inte mellbergs fel att han slår en dålig straff? Tydligen enligt Pimpen! Aja vilka hoppas ni på vinner Em? Jag säger bara !!GO PORTUGAL!! igen! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Marquis, såg du inte att Zlatan missa målet i huvud taget, om Van Der Sar hade chansat och haft otur hade Mellbergs boll gått in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Marquis, såg du inte att Zlatan missa målet i huvud taget, om Van Der Sar hade chansat och haft otur hade Mellbergs boll gått in hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 zlatan slog över mål, Van der sar fånga mellbergs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts