Jump to content

Fotbolls-EM

Everest
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 324
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HAHA!! Så R.Carlos skulle vara bättre än Beckham som frisparksskytt!

Kubanen vad snackar du för jävla skit!! Carlos stinker så hårt på frisparkar, han skjuter bara hårt, men oftast blir hans frisparkar bara till inkast för motståndarlaget!

Beckham är fan så mkt bättre! Det borde ju du veta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha på dig själv. Och hur fan har du tänkt att han ska kunna skjuta ut den till motståndarnas inkast? Om du vill kan jag plocka fram statistik för gjorda mål de senaste säsongerna så kommer RC vinna lätt. Förövrigt finns det en tiotal bättre skyttar än Beckman förutom RC. Däribland Figo, Zidane och många mer. Och jag vet att RC skjuter bättre frisparkar bättre än Beckman. :unsure:

Jag tycker i allafall Beckham har mycket bättre känsla och tillslag än RC, Beckham får ju inte ta så mycket frisparkar längre i Real Madrid..

Och sen heter han Beckham inte Beckman.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker i allafall Beckham har mycket bättre känsla och tillslag än RC, Beckham får ju inte ta så mycket frisparkar längre i Real Madrid..

Och sen heter han Beckham inte Beckman.. ^_^

w0rd

Beckham slog frisparken (den som blev bort dömt mål).

vilken känsla säger jag bara. Om Roberto Carlos hade skjutit en sån hade den väl gått till inkast. Ingen hade vågat nicka den heller :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor