Funnylin Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 F*n va gött att Fransoserna åkte ur! Det kan dom ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 HAHA!! Så R.Carlos skulle vara bättre än Beckham som frisparksskytt! Kubanen vad snackar du för jävla skit!! Carlos stinker så hårt på frisparkar, han skjuter bara hårt, men oftast blir hans frisparkar bara till inkast för motståndarlaget! Beckham är fan så mkt bättre! Det borde ju du veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Om vi nu kommer till Portugal så blir det nog ganska farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Haha på dig själv. Och hur fan har du tänkt att han ska kunna skjuta ut den till motståndarnas inkast? Om du vill kan jag plocka fram statistik för gjorda mål de senaste säsongerna så kommer RC vinna lätt. Förövrigt finns det en tiotal bättre skyttar än Beckman förutom RC. Däribland Figo, Zidane och många mer. Och jag vet att RC skjuter bättre frisparkar bättre än Beckman. Jag tycker i allafall Beckham har mycket bättre känsla och tillslag än RC, Beckham får ju inte ta så mycket frisparkar längre i Real Madrid.. Och sen heter han Beckham inte Beckman.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Jag tycker i allafall Beckham har mycket bättre känsla och tillslag än RC, Beckham får ju inte ta så mycket frisparkar längre i Real Madrid.. Och sen heter han Beckham inte Beckman.. w0rd Beckham slog frisparken (den som blev bort dömt mål). vilken känsla säger jag bara. Om Roberto Carlos hade skjutit en sån hade den väl gått till inkast. Ingen hade vågat nicka den heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 shit, förlängning nu, jävligt nervöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det är SKIT spännande... Tänk om vi losar tänk om vi vinner... Jag tror inte vi vinner men tänk om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det är SKIT spännande... Tänk om vi losar tänk om vi vinner... Jag tror inte vi vinner men tänk om! nu är det lite + till Sverige, holländarna vill inte har straffläggning (losade på det -96 -98 -00) och då kan de bli lite labila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Låt dom inte göra mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Nu pallar jag inte mer, fy fan vad äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vilka jävla lägen!!! Ribban + Stolpen = Förbannad, den ska in, inte ut!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 fyfan, straffar nu, vågar inte göra ngt, kan knappt skriva detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 NU GÄLLER DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 NEJ FAN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vi losa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 I HELVETE!!! ÅÅÅÅÅÅHHHH!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 NEEJJ!!! fan, fick förresten desh avui Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 neeeej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts