Jump to content

Fotbolls-EM

Everest
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 324
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla som säger att Beckham var kass när han la straffen har nog inte läst tidningen idag ;)

Svennis och de Engelska spelarna bad innan straffarna att domarna borde kolla straff punkten för de tyckte att det var en grop. Domaren brydde sig inte när de frågade en andra gång :mellow:

Jävla dålig stil att en match ska sluta sådär ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen, isåfall är väl Beckham jävligt dum. Varför plattade inte han till den? Förövrigt hade det skjutis några straffar när Rui skjöt så att den var lika dålig igen. Rätt åt Beckman ;)

Varför är det rätt åt Beckham?

Hatar de jävla spelet Portugiserna spelade. "eyyy han drog ner mig" ;)

Rui costa kommer in i straffområdet och bara faller utan attnågon gjort något ;)

Det finns olika sett, läste i min engelska bok att Bruce willis blev upptäckt när han var i Baren och gjorde drinkar :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oftare än Beckman iaf, och nej, när satte Beckman en frispark senast? Han kan inte slå frisparkar, sedan att han gör det och att den går in då och då är en annan sak. Fråga alla målvakter vem dom väljer att ska slå en frispark utanför straffområdet. Mer än 50% komemr svara Beckman då de flesta är rädda för Carlos skott och Beckmans skott är jävligt mycket lättare att rädda, fråga Kahn.

Och, Roberto Carlos har de senaste säsongerna gjort mer mål än Beckman. Dessutom kan jag slå vad om att av 100 försök slukke Carlos sätta bra många mer Beckman, hur lätt är det att rädda ett skott som går i 200 kn i timmen och kanske snabbare?

De matcher jag ser missar han oftast..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det var Svennis fel att han missade straffen...han skulle inte låtit honom slå någon då han skjuter som en kossa. Och om Rui filmade, vad gör då inte engelskerna(:P), de ramlar ju ihop som någon jävla geleklump när de är inne i straffområdet. ;) Förövrigt, om du inte gillade portugisernas spel, vad säger du då om ett england som backar hem i 92 minuter?

Jag gillar inte Portugisernas filmningar ;)

Vad ska Svennis göra då? sätter full fart framåt när de leder med 1-0 och portugal är nära 1-1? :mellow:

Du som kan så mycket om fotboll tror jag att om du varit i svennis kläder hade du gjort likadant. Och England spelar skit rolig fotboll ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor