adde_as Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 w0rd jag som höll på england i em, satt i soffan med englands tröja och allt ja me F*n va förbannad jag blev på domaren naär han dömde bort målet som skulle tagit england vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Alla som säger att Beckham var kass när han la straffen har nog inte läst tidningen idag Svennis och de Engelska spelarna bad innan straffarna att domarna borde kolla straff punkten för de tyckte att det var en grop. Domaren brydde sig inte när de frågade en andra gång Jävla dålig stil att en match ska sluta sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Båda lagen missade en straff på det, så det går jämt ut. Rui Costa för Portugal och Beckman för England. Beckham la den allra första straffen. När rui costa la sin hade de plattat till straff punkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 w0rd! men han är hyffsad på inlägg.. Aa..men det är det enda han kan också. Han kan springa och lägga sinna långa cross-passningar med hög precision. Det räcker inte för att vara en bra fotbollsspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jamen, isåfall är väl Beckham jävligt dum. Varför plattade inte han till den? Förövrigt hade det skjutis några straffar när Rui skjöt så att den var lika dålig igen. Rätt åt Beckman Varför är det rätt åt Beckham? Hatar de jävla spelet Portugiserna spelade. "eyyy han drog ner mig" Rui costa kommer in i straffområdet och bara faller utan attnågon gjort något Det finns olika sett, läste i min engelska bok att Bruce willis blev upptäckt när han var i Baren och gjorde drinkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Nu överdriver du. Springa kan han då inte. Nej, krossbollar är det enda han kan slå. Och han är lånt ifrån världens bästa frisparksläggare också, för det är Roberto Carlos Hur ofta gör Roberto Carlos mål? Beckham är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Oftare än Beckman iaf, och nej, när satte Beckman en frispark senast? Han kan inte slå frisparkar, sedan att han gör det och att den går in då och då är en annan sak. Fråga alla målvakter vem dom väljer att ska slå en frispark utanför straffområdet. Mer än 50% komemr svara Beckman då de flesta är rädda för Carlos skott och Beckmans skott är jävligt mycket lättare att rädda, fråga Kahn. Och, Roberto Carlos har de senaste säsongerna gjort mer mål än Beckman. Dessutom kan jag slå vad om att av 100 försök slukke Carlos sätta bra många mer Beckman, hur lätt är det att rädda ett skott som går i 200 kn i timmen och kanske snabbare? De matcher jag ser missar han oftast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Italien!!! Synd att dom åkte ut dock, nu håller man på Tjeckien! Portugal är också sköna. Sverige håller man på på grund utav geografiska skäl, annars skulle jag skita fullständigt i dom om jag ska vara ärlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Okej, det var Svennis fel att han missade straffen...han skulle inte låtit honom slå någon då han skjuter som en kossa. Och om Rui filmade, vad gör då inte engelskerna(), de ramlar ju ihop som någon jävla geleklump när de är inne i straffområdet. Förövrigt, om du inte gillade portugisernas spel, vad säger du då om ett england som backar hem i 92 minuter? Jag gillar inte Portugisernas filmningar Vad ska Svennis göra då? sätter full fart framåt när de leder med 1-0 och portugal är nära 1-1? Du som kan så mycket om fotboll tror jag att om du varit i svennis kläder hade du gjort likadant. Och England spelar skit rolig fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) omg, Frankrike förlorade mot Grekland. Redigerad 26 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Edit @ okka: Jag tycker en del av Sveriges spel är roligt, och det är anfallet. Men det finns mykket( )bättre nationer. Joo, det har du rätt i, Sverige har stundtals bra anfall...men oftast är dom ingenting märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 omg, Frankrike förlorade mot Grekland. Jupp en riktig förlust! Grekland kan gå långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Haha, hoppas Grekland slår Portugal i finalen med 2-1, flashback anyone? Åh vad jag INTE tycker synd om fransmännen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Haha, hoppas Grekland slår Portugal i finalen med 2-1, flashback anyone? Åh vad jag INTE tycker synd om fransmännen Curly det är inte final än semifinal nu sverige-Hollan i dag kan man säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts