Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jo. Men det var en riktig rysare... Bortdömdt mål boll på mållinjen första målet efter 2 min nått.. straffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 England skulle ju ha vunnit, 2-1 målet....varför bortdömt ? w0rd jag som höll på england i em, satt i soffan med englands tröja och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men! Det var inget mål, Terry stängde målvakten och det är inte tillåtet, domaren dömde rätt! ja det var rätt dömt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men! Det var inget mål, Terry stängde målvakten och det är inte tillåtet, domaren dömde rätt! I helvete heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 WOW!! bästa matchen hititls i hela Em!!!! England - Portugal 7-8 till porutgal avgjordes på straffar!"" Jepp, jag brukar inte kolla på fotboll, men den matchen var en riktigt bra match. Synd att inte England vann :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 I helvete heller men alvarligt talat... jag missade det :'( började kolla på matcen andra halvlek. så hur gick det till igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 I helvete jo Så du menar att ställa sig framför målvakten, hålla handen på hans axel och hindra honom från att slänga sig inte är en stängning? Jaså, det är nya regler? När infördes dom? Jag införde en sådan regel 240604 jupp det var i dag det. Men tänk på att inte du kan göra det när du spelar (det är bara engelskmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Portygal - England 8-7 Så j*vla kass straff av David Beckham! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men tänk va pressad han var inga mål tidigare i EM:et och dena förra staffen han tog missade han ju också han var nog ganska nervös och pressad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men tänk va pressad han var inga mål tidigare i EM:et och dena förra staffen han tog missade han ju också han var nog ganska nervös och pressad. jag skullle varit ännu nervösare om jag varit Rui Costa för han var tvungen att säta sin straff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 haha det var coolt att det var målisen som gjorde det avgörande målet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Beckham har ju visat förr att han inte kan lägga straffar. Fattar inte hur han kunde få lägga straffen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Beckham är en överskattad diva. Han suger totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Beckham är en överskattad diva. Han suger totalt. w0rd! men han är hyffsad på inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts