Everest Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 (redigerad) Vilka tror du vinner? Jag hoppas ju på Sverige, och tror att de kan gå ganska långt, men annars ser ju många lag starka ut.. Redigerad 24 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Är inte så intresserad i fotboll dock, men man får väl hoppas på sveriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Tror faktiskt det går bra för sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Frankrike vinner. Jag håller på Sverige/Italien. Det hade varit roligt om Spanien vinner. (Mitt första inlägg då jag inte är kvasifilosofisk...haha!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 hoppas sverige kommer långt mna favorit lag är Sverige/England och Holland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Jag kommer att hålla på Lettland i första hand. Mina andrahands-favoriter är Italien och 3:e Sverige. När alla de tre är ute (om det nu blir så) kommer jag bara att hoppas att vilka som helst utom Frankrike vinner. Håller på Lettland för att de piskade Turkiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Tror dom går vidare från gruppspelet. Men sen åker dom dessvärre på smörj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 jag hejar själv klart på sveriga men hejar också på Italien och dom som e i samma grupp! =/ jag tror att Frankrike eller Italien eller tyskland tar guldet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag tror Frankrike vinner men håller på Italien och Spanien. föresten på vilken kanal går första matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Sverige kommer nog inte långt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Grekland leder mot Potrugal efter första halvlek med 1-0. Inte helt oväntat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Sverige kommer säkert komma till finalen där dom får smörj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Grekland leder mot Potrugal efter första halvlek med 1-0. Inte helt oväntat? Portugal ska ju smiska Grekland, så det är oväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Verkar som att Portugiserna får smaka på Grekernas stora svarta piska. Det var det jag visste hela tiden. Diva-Portugal. EDIT* Glömde säga att Grekland nu leder med 2 mål mot 0. Portugal bullar runke...nej. Jag menar runkar bulle. Redigerad 13 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 F'tta, Portugal lossade med 2 - 1 Christano Ronaldos mål ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Japp. Hade nästan väntat mig grekisk seger. Grekland är väldigt underskattade. Hoppas att Spanien läxar upp ryssland rejält. Spelmässigt tkr jag att de gjort det hittils i matchen Spanien - Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Japp. Hade nästan väntat mig grekisk seger. Grekland är väldigt underskattade. Hoppas att Spanien läxar upp ryssland rejält. Spelmässigt tkr jag att de gjort det hittils i matchen Spanien - Ryssland. mm, Spanien ser ut att ta hem det, tidsfråga innan de gär mål, eller så kommer Ryssland med ett tur-mål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Spanien snärtade till med 1-0. Torres fick komma in i slutet. Han hade lite otur..han kunde gjort 2-0. Men han är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 haha då fick ronaldo redusera på sin fällning han gjorde så det blev straff! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts