skribb Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Brukar man obducera folk som har blivit skjutna med 7 skott? Jag vet inte. man obducerar alla döda, hur självklar dödsorsaken än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 man obducerar alla döda, hur självklar dödsorsaken än är. Inte alla döda väl? Bara dom som är envolverade i ett misstänkt brott eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej Nej nej ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Så om jag är 103 år och dör en naturlig död så sliter dom upp min mage och kollar och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Så om jag är 103 år och dör en naturlig död så sliter dom upp min mage och kollar och så? Om dom går igång på det så visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joga Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag var hur seg som helst på att hitta det här men, here i am och jag vill bara säga en sak som nån annan kanske redan har sagt (orkade inte läsa allt) och om så är fallet så ber jag om ursäkt på förhand :"> vad jag vill ha sagt är att, inte för att skryta men Tupac,s hela namn är Tupac Amaru Shakur, vet nån om amaru betyder något speciellt? Han var(är) bäst jag kanske får alla emot mig nu men jag vet inte om jag hoppas på att han lever, om ni visste ( som ni kanske gör) hur många gånger han blev skjuten hur som helst tragiskt att han bara blev 25år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joga Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 verkligen lessen men jag läste faktiskt inte sista posten före min men det konstiga är ju att dom obducerade honom när det var ett mord, om jag blir skjuten med 1 eller 1000 skott spelar ingen roll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag var hur seg som helst på att hitta det här men, here i am och jag vill bara säga en sak som nån annan kanske redan har sagt (orkade inte läsa allt) och om så är fallet så ber jag om ursäkt på förhand :"> vad jag vill ha sagt är att, inte för att skryta men Tupac,s hela namn är Tupac Amaru Shakur, vet nån om amaru betyder något speciellt? Han var(är) bäst jag kanske får alla emot mig nu men jag vet inte om jag hoppas på att han lever, om ni visste ( som ni kanske gör) hur många gånger han blev skjuten hur som helst tragiskt att han bara blev 25år... Ska det inte vara Tupac Amar Shakur eller? ska kolla om det står på All eyes on me (bästa skivan av han) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Nej han heter Tupac Amaru Shakur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Något av dom där står för någon arabisk blomma tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 inte för att jag gillar tupac men jag vill ändå att han ska komma tillbaka skulle vara asa coolt om han kom tillbaka. min kopmis fick damp på mig när jag sa att jag trodde han levde då skulle han nog trycka igen sin stora käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Var är t.ex. alla tatueringar? om du tittar på armen på liket ser man små tatueringar men på din bild ser jag inte på armen? Eller har jag helt fel nu? kanske lite gammal topic men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 han e bäst ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Men LOL! Han är så jävla död man kan bli..... Pac's återuppståndelse hahaha.. det datumet har ändrats X antal gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Lite långsökt det där med namnet som man bytte ut bokstäver och dessutom skulle ädnra om i. Men i övrigt var det ganska intressant. EDIT: Vad var Snoops stora övveraskning då? Redigerad 9 augusti, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Lite långsökt det där med namnet som man bytte ut bokstäver och dessutom skulle ädnra om i. Men i övrigt var det ganska intressant. EDIT: Vad var Snoops stora övveraskning då? han har väl inte haft uppträdandet än väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Nä det har han inte men han är på tour. Den tolfte kommer han till south California, det bli nog då i så fall om det stämmer, sen ska a ju till texas också men dom gillar ju cali mer så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag tror Tupac lever, men han kommer inte att visa sig för allmänheten nåt mer. Varför, jag har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Tror inte han lever men det finns många artister som har fejkat sin död eller bara försvinnit spårlöst.. Antagligen för att dom inte gillade att vara så kända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 tolfte!?? i morron alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts