GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Sen får ni tänka på att usa ligger efter i tidszonen också. I New York är klockan 15:15 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Tänkte inte på det, men när är konserten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Denna text är tagen av en person på lunar och jag tycker det låter lovande, finns redan en sånn här slags topic men orka leta efter den: Tupac’s lycko nummer? Det var 7. Tupac’s senaste album hette The 7 Day Theory. Tup (bla bla bla...)m hette I am coming back June 7 2004. Just det datumet har även hans bästa kompis Snoop Dog en konsert, dit han ska ta med sej en överraskning som ska chocka världen. Alltså lever han... Jag borde smiska han som skrev det där! Snoop Dogg Edit: Kom han tillbaka igår då? Redigerad 8 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Jag borde smiska han som skrev det där! Snoop Dogg Edit: Kom han tillbaka igår då? Jag visste redan att han hette Snoop dogg men asso varför ska han sätta på ett g till för?? Edit: föresten dom som inte visste så har snoop dogg fått sitt namn av sin mamma för att han tyckte om att kolla på snobben på tv eller nåt sånt. Det har nåt med snobben att göra iaf. Redigerad 8 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag visste redan att han hette Snoop dogg men asso varför ska han sätta på ett g till för?? Edit: föresten dom som inte visste så har snoop dogg fått sitt namn av sin mamma för att han tyckte om att kolla på snobben på tv eller nåt sånt. Det har nåt med snobben att göra iaf. Fy! Inte kolla på Tonight Show! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Sen ser han ut som en hund med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Sen ser han ut som en hund med. neejj.. han e fett cool !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 neejj.. han e fett cool !! Har jag påstått nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Har jag påstått nåt annat? hundar är inte coola ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 vem är detta? texten påstår att det ä "tvåpack" BESÖK PÅ EGEN RISKhttp://www.mnemonic82.homestead.com/files/dead2PAC.jpgBESÖK PÅ EGEN RISK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 vem är detta? texten påstår att det ä "tvåpack" BESÖK PÅ EGEN RISKhttp://www.mnemonic82.homestead.com/files/dead2PAC.jpgBESÖK PÅ EGEN RISK Vad menar du med *besök på egen risk*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Vad menar du med *besök på egen risk*? Det är en bild på "2Pacs lik"... dock inte blodig eller något sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 So what was snoop up 2 på hans konsär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 vem är detta? texten påstår att det ä "tvåpack" BESÖK PÅ EGEN RISKhttp://www.mnemonic82.homestead.com/files/dead2PAC.jpgBESÖK PÅ EGEN RISK kan va en falsk bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Det är en look-a-like. btw. Snoop Dogg är så jävla cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 vem är detta? texten påstår att det ä "tvåpack" BESÖK PÅ EGEN RISKhttp://www.mnemonic82.homestead.com/files/dead2PAC.jpgBESÖK PÅ EGEN RISK Den är fejkad. Finns asmycket som tyder på det. Jag kan berätta vilka om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Var är t.ex. alla tatueringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Tänk om han skjuter sej i skrevet!? haha nej men den är säkrad ju men tänk om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) Han ligger med huvudet bortåt vilket gör att man inte ser ansiktet. Brukar man obducera folk som har blivit skjutna med 7 skott? Jag vet inte. Varför har han smycken på sig. Dom tar man såklart bort om man ska obducera. Varför är oductionsduken blodfri? Varför ett svartvitt foto? Redigerad 9 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 coolt som f*n! undra om han kommer tillbaka hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts