saffecool Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 finns det nått program som tar bort sången från en låt eller gör ett spår med bara sången och ett men låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag har ingen anning tror det är svårt men va vet jag.. köp en kareoke skica i tälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Svårt att tänka mig att ett program kan skilja på sång och musik, för datorn är det bara ljud, Eller så har jag fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag har ingen anning tror det är svårt men va vet jag.. köp en kareoke skica i tälle jag tror inte att japanska pokemon låtar finns på karoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 jag tror inte att japanska pokemon låtar finns på karoke jo säkert i japan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 skaffa instrumentalen av låten, och sen acapellan....brukar gå att fixa på nyare låtar...särskilt dom som släpps på vinyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Det går visst, sången ligger ju på vissa ljudfrekvenser. Jag tror man kan göra det med en add-on till winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Det går visst, sången ligger ju på vissa ljudfrekvenser. Jag tror man kan göra det med en add-on till winamp. Okej, my mistake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Jag har testat med en gång. Kanske inte var något bra sånt program, men det blev iaf inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Går i XMMS, finns som plugin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Går i XMMS, finns som plugin. XMMS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 (redigerad) X Multimedia System http://www.xmms.org/ Redigerad 7 juni, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 X Multimedia System http://www.xmms.org/ men det funkar ju bara på Redhat o sånt ju! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Yep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ladda hem Winamp 5.03 Full, aktivera dsp-pluginet nullsoft signal processing studio, välj enable processing, enable editing, load>stupid stereo voice removal. Ju högre upp spaken e, desto mindre sång hörs. Här kommer en förklaring för alla nördar Så här funkar det: allt som hörs i både vänster och höger högtalare tas bort, resten är kvar. Därför funkar det bara på stereo-låtar. Dessvärre innebär detta att lite av bas och trummor tas bort och låten låter risigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ladda hem Winamp 5.03 Full, aktivera dsp-pluginet nullsoft signal processing studio, välj enable processing, enable editing, load>stupid stereo voice removal. Ju högre upp spaken e, desto mindre sång hörs. Här kommer en förklaring för alla nördar Så här funkar det: allt som hörs i både vänster och höger högtalare tas bort, resten är kvar. Därför funkar det bara på stereo-låtar. Dessvärre innebär detta att lite av bas och trummor tas bort och låten låter risigt... E man nörd om man förstod förklaringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 nej snarare idiot om man inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 nej snarare idiot om man inte förstår Hehe, precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Här kommer en förklaring för alla nördar Så här funkar det: allt som hörs i både vänster och höger högtalare tas bort, resten är kvar. Därför funkar det bara på stereo-låtar. Dessvärre innebär detta att lite av bas och trummor tas bort och låten låter risigt... Roligt att om pluginet tar bort båda höger och vänster så hörs inget ljud om man har ett två-högtalarsystem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Roligt att om pluginet tar bort båda höger och vänster så hörs inget ljud om man har ett två-högtalarsystem. Nej Nej.... det som hörs i både vänster och höger tas bort.....det som bara hörs i vänster, eller bara i höger är kvar... så enligt skribb så är du en idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts