Arvid Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 RTFM = Read The Fucking Me. tror jag :"> det är inte alls svårt, jag kan säga hur man installerar: RTFM = Read The F*cking Manual. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 RTFM = Read The F*cking Manual. förlåt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Alla snackar om en snubbe som står på flaket och skjuter, har sett det på en bild med, .. vart hittar jag han?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 RTFM = Read The Fucking Me. tror jag :"> det är inte alls svårt, jag kan säga hur man installerar: Gör backup på Mappen TEXT och Main.scm. Lägg till TEXT mappen och Main.scm som du fick i zippen. Klart! (du måste starta nytt spel, men i the new vice city 2004 följer en 100% fil med, du ka ta den omdu vill. glöm inte att ta bort skrivskyddet det är inte 100% klarat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts