Jump to content

BFsajten

Ceone
 Share

Recommended Posts

Jaha? Lätt att logga in när man inte ens kan registrera sig...

För övrigt, det finns absolut inget värre än att behöva logga in för att behöva kom in på sidan.Man ska aldrig kräva registrering för saker som att se på vissa sidor, ladda ner, etc, etc.

Det enda tillfället man ska ha registrering på är vid t.ex. forum eller liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha? Lätt att logga in när man inte ens kan registrera sig...

För övrigt, det finns absolut inget värre än att behöva logga in för att behöva kom in på sidan.Man ska aldrig kräva registrering för saker som att se på vissa sidor, ladda ner, etc, etc.

Det enda tillfället man ska ha registrering på är vid t.ex. forum eller liknande...

w0rd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Taget från er Forgotten Hope-sida:

i FH får du med 2 nya armeér den Franska och Italenska armen.
Stämmer inte, man kan t.ex. spela som Finland också.

Det är även mera banor från 1940 till 1945.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka det här, men hur jag än gör det så blir det fel...

Om jag ska tolka det som det verkligen står, så menar ni att banorna är skapade år 1940-1945, vilket jag kan lova att dom inte är...

Men om man tolkar det så att dom utspelar sig från år 1940 till 1945, så stämmer inte det heller. T.ex. Fall Weiss utspelar sig 1939.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med om att tex. BFCentral visar upp för lite moddar och sånt. De tråkigaste som finns är att få reda på resultat från matcher och det är det enda man får. Felet med er sida är att ni har en ful design och skriver oseriöst!

vi skrivet visst seriöst och vi har en ny design nu som e cool! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor