Nark Buddy Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Dom har väll "smugglat" ut fler screenshots än dom fyra bilderna(+dom målade bilderna), som R* släppt. Man kanske inte får prata om det här? I så fall har jag MSN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Självklart måste man få prata om det här...! Tror nog inte dem har snott bilder från Rockstar och lagt ut dem på nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Det finns väl typ 9 bilder till som inte är tillåtna på Nätet, men vissa har ju dem i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ska nog lägga ut dom 9 bilderna snart, tror inte Game Informer bryr sig så mycket längre. Men annars finns det inga nya bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ska nog lägga ut dom 9 bilderna snart, tror inte Game Informer bryr sig så mycket längre. Men annars finns det inga nya bilder. roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 roligt! Kan du lägga ut bilderna eller De borde väl inte göra så mycket Eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 föreställer en av bilderna några maskerade snubbar (crips) som står och gungar en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) ja några gungar, nån sparkar.. Redigerad 8 juni, 2004 av fablenine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 gungar vet jag inte om dom gör, typ sparkar på den..men maskerade e dom.. kan inte du skicka bilderna till mig typ över msn sen om du vill göra det kan du väl skicka din msn till min post här på gta sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 föreställer en av bilderna några maskerade snubbar (crips) som står och gungar en bil? Oj, jag har inte tänkt på dom blå scarfarna! Toppen, Bloods & Crips (förmodligen under andra namn...Huds & Dips eller nått, haha!)...det blir kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Har sparat bilderna pa datorn hemma. Kanske lagger upp dom nar jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 är det nån som vill ha dom så är det bara att slänga ihop några ord till mig på msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 är det nån som vill ha dom så är det bara att slänga ihop några ord till mig på msn.. Vad är din msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) hans msn är kyckling_bobbo eller nåt sånt Redigerad 8 juni, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Kolla i has Profil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Okej Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 cheka min signatur och sedan välj bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 cheka min signatur och sedan välj bilder sýnd att dom inte har öppnat länken till bilar och vapen än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 sýnd att dom inte har öppnat länken till bilar och vapen än lol, det är ju wildis som gjort den btw, sen är det svårt att öppna de utan någon info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) lol, det är ju wildis som gjort den btw, sen är det svårt att öppna de utan någon info jo de är jag som gjort den, men jag kommer öppna vapen sidan i dag Edit: så var vapen sidan klar Redigerad 8 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts