Weener Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Har det släppts bilder på PS2 fodralet eller svammlar han bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Vad jag vet har det inte släppts några bilder på fodralet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Det här finns ju. Men det är ju fejk, även om det ser väldigt realistiskt ut. Jag skulle kunna tänka mig att orginalet är liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Typ, så kommer det säkert se ut, om R* följer trenden dvs, de brukar ju ha tecknat på omslagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag skulle också kunna tänka mig att det såg ut sådär, skulle det inte stått "With Network Play" längst upp, skulle jag trott det var äkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag skulle också kunna tänka mig att det såg ut sådär, skulle det inte stått "With Network Play" längst upp, skulle jag trott det var äkta? det kanske kommer vara networkplay till det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 det kanske kommer vara networkplay till det ju det får man hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Ps2 Fodralet Jag var inne på ebgames affären och kollade idag också och där hade dom det fodralet (dock föbokninsfodral) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag var inne på ebgames affären och kollade idag också och där hade dom det fodralet (dock föbokninsfodral) det omslaget är ju faktiskt mycket grymmare än en massa fancy bilder och färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Ps2 Fodralet Jag var inne på ebgames affären och kollade idag också och där hade dom det fodralet (dock föbokninsfodral) Onödigt att skapa en poll om ett standard förbokningsfodral dvs svart bakgrund med spelets namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 jaja sluta lipa ursäkta mig, ja menade FÖRBOKNINGSfodral.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts