stalker Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag har en liten fråga bara. Finns det någon volvo bil till VC, tex s80, v70 osv... Jag kan själv inte så mycket om modding och sånt men jag har hittat ett flertal påbörjade projekt, undrar bara om det är någon som är klar och kan langa en url eller skicka det till mig... Det skulle vara jäkligt kul om någon kunde fixa det! Tack på förhand //stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag har en liten fråga bara. Finns det någon volvo bil till VC, tex s80, v70 osv... Jag kan själv inte så mycket om modding och sånt men jag har hittat ett flertal påbörjade projekt, undrar bara om det är någon som är klar och kan langa en url eller skicka det till mig... Det skulle vara jäkligt kul om någon kunde fixa det! Tack på förhand //stalker Ja på gta3.net fins det 3st t ex en s80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ja på gta3.net fins det 3st t ex en s80. En är en lastbil, han ville ha bilar. En annan är en skitful Manana remake, så egentligen så finns det bara 1 volvo-bil där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 på den sidan fanns det bara en s80 som var skitful och cepig att köra, finns det ingen annan som har laggt ner lite tid på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 på den sidan fanns det bara en s80 som var skitful och cepig att köra, finns det ingen annan som har laggt ner lite tid på den? om det är denna s80 kan jag nog inte hålla med om att den är ful.. http://spc.gta.com.ua/screens_m/volvo_s80_front.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 om det är denna s80 kan jag nog inte hålla med om att den är ful.. Nej det är inte den jag tankade, kan du posta en url vart du tankade den eller skicka den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) Ja, komigen nu Add3 Edit: Hittade! http://spc.gta.com.ua/files/volvoS80.rar Redigerad 6 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 7 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Edit: Hittade! http://spc.gta.com.ua/files/volvoS80.rar Det står att en av filerna är korrupta, någon annan som har en fungerande? Har sökt ihjäl mig på google... Finns det ingen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 skaffa ett nyare winrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 wow haha jag glömde bort att lägga upp bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 F*n, av alla så måste den vara korrupt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 wow haha jag glömde bort att lägga upp bilen.. Att du inte tar och lägger upp den då? Det verkas vara uppskattat om du gör det bland en hel del här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Dom håller på med två Volvo och en SAAB på den här sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 F*n, av alla så måste den vara korrupt!!! Det brukar bli så ibland på gta3.net men det är om man trycker på bakåt efter att nerladdningsrutan har kommit upp jag brukar vänta tills det gått ungefär 10% men har du inte bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts