RedDude Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag hittar inget bra redigeringsprogram till mina VC-filmer Jag har provat Movie Maker men det går bara ut ur programet när jag väljer Video Transitions och Virtual Dub är bara jobbigt eftersom man måste ha .wav filer för att få musik till filmerna. Har ni nån aning om vad det är så svara eller om det finns nåt annat program som rekommenderas BM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Pinnacle Studios Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RedDude Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Var kan jag ladda ner det BM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Var kan jag ladda ner det BM Kostar ca 0.8 laxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag hittar inget bra redigeringsprogram till mina VC-filmer Jag har provat Movie Maker men det går bara ut ur programet när jag väljer Video Transitions och Virtual Dub är bara jobbigt eftersom man måste ha .wav filer för att få musik till filmerna. Har ni nån aning om vad det är så svara eller om det finns nåt annat program som rekommenderas BM Att programmet stänger av när du väljer det, beror på att DivX codec'et (Stava? ) ligger och bråkar med programmet. http://www.eicsoftware.com/pictures/PapaJo...te-MM2/MM2.html Kolla där hur du kan fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts