bodysnatcher Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Tja, jag har sökt och funnit länkar fast jag vet inte vilken jag ska välja , jag ska ha MTA:VC 0.3 client.... hittar inte den på MTA´s sida nån som kan länka en länk till MTA:VC 0.3 client? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RedDude Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Använd DC ++ och ladda ner det där BM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Använd DC ++ och ladda ner det där BM wares? trodde man inte fick snacka de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 mta är inte wares men man får inte prata om dc++, kazaa och andra sånna program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 ja menade att dom snackade dc++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts