RedDude Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hi, I'm just wondering how I can record replays so I can see my stunts again. If any body got the answer please send a mail to blackmamba278@hotmail.com Thanks , BM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 fraps? det här ett svenskt forum så om du kan svenska så varför skriva på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 fraps? det här ett svenskt forum så om du kan svenska så varför skriva på engelska? för att han kanske inte är svensk? RedDude: Go to www.fraps.com and download it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hi, I'm just wondering how I can record replays so I can see my stunts again. If any body got the answer please send a mail to blackmamba278@hotmail.com Thanks , BM download fraps at fraps.com. press F9 in the game to record @dempaboy: han kanske inte kan svenska och om han kan det så verkar han vara ganska blind eller bara skitit i att kolla på vissa svenska ord och gått rakt på sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RedDude Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Tack för att ni hjälpte mig jag trodde det var en svensk och engelsk forum sida det var därför jag skrev på eng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 download fraps at fraps.com. press F9 in the game to record @dempaboy: han kanske inte kan svenska och om han kan det så verkar han vara ganska blind eller bara skitit i att kolla på vissa svenska ord och gått rakt på sak jag sa ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RedDude Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag lyckades spela in en film en gång men nästa gång jag startar spelet så går det inte att spela in va ska ja göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RedDude Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hur lägger man till ljud till sina filmer BM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) Hur lägger man till ljud till sina filmer BM Ljud kan du lägga till i ett videoredigerings program, t.ex. Windows Movie Maker 2. Om du har problem sen, kan du ju alltid kolla in min topic... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13402 Där står det även hur man komprimerar sin "lilla" fil på 300-900 meg... Om du inte redan visste det. Edit: Hur stavar jag... Redigerad 6 juni, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Öh...man tittar väl på senaste reprisen genom att trycka F1. För att spara repris trycker man väl F2 och sen för att se sparad F3 om jag inte har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 (redigerad) ??????????????????? Redigerad 30 september, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 uuuh han får inte skriva engelska, slår vad om att du är patriot/rasist. nått av dem iaf. plus att du har en varg som bild... siness idiot Har du nåt problem eller var det ett försök till att vara ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 uuuh han får inte skriva engelska, slår vad om att du är patriot/rasist. nått av dem iaf. plus att du har en varg som bild... siness idiot öh? varför skulle jag va patriot/rasist?? och vad är de för fel på vargar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 uuuh han får inte skriva engelska, slår vad om att du är patriot/rasist. nått av dem iaf. plus att du har en varg som bild... siness idiot Du kan dra åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Du kan dra åt helvete w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts