ERROLS TRUMMA Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Sentinel är en Bmw oceanic är en ford ca -56 och cheetah är en ferrari tesstarosa admiral är vel en bentley tror det! banshee är en chevrolet corvette ca -84 och idaho är en cadillac fleetwood från 73 och cabbie,zebran och kaufman är en checker skriv ner mer om ni kan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 det ska finnas en lista med bilarnas verkliga identitet på nån gtasida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 det ska finnas en lista med bilarnas verkliga identitet på nån gtasida.. Menar du gouranga.com? det finns iaf till gta3 fast det var ca 1 år sen ja var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag vet att comet är en porshe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Menar du gouranga.com? det finns iaf till gta3 fast det var ca 1 år sen ja var där vet inte... hittade sidan när jag googlade efter mods.. men jag bookmarkade den inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 det ska finnas på den här sidan. tror jag om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 12 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 jag vet att comet är en porshe. Felstavning på porsche du skrev porshe det riktiga är porsche,föresten så har du stavat fel på din singnatur inte dunderklupen utan dunderklumpen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Felstavning på porsche du skrev porshe det riktiga är porsche,föresten så har du stavat fel på din singnatur inte dunderklupen utan dunderklumpen!! Men LOL man vet ju att det är Porsche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Cheataha(stavning) är iallafall Ferrari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Felstavning på porsche du skrev porshe det riktiga är porsche,föresten så har du stavat fel på din singnatur inte dunderklupen utan dunderklumpen!! Pedant? lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 detta tror jag ungefär Blista Compact- Honda CRX Cuban Hermes- Hermes men med flames på huven Hermes- ’46 Mercury Manana- Dodge Dynasty Coupe Phoenix- Pontiac Firebird eller 80’s Chevrolet Camaro Sabre Turbo- Sabre men med bättre motor och stripes Sabre- 1970 Cutlass, Chevelle SS eller Camaro Z28 Stallion- Mustang Voodoo- 1959 eller 1960 hardtop Chevrolet Impala Maverick- Bell Jet Ranger Police Maverick- En Maverick som polisen använder Sea Skimmer- Sjöplan Sea Sparrow- Sparrow som kan landa i vatten Sparrow- Bell 47 Hunter- Boeing AH-64 Apache VCN Maverick- En Maverick som används av VCN (Vice City News) Coast Guard- Kustbevakningens båt Cuban Jetmax- ser ut som en stylad Speeder Speeder- Sportbåt Dinghy- Zodiac Marquis- Segelbåt Reefer- Kommersiell fiskebåt Rio- Litet fartyg Squallo- Sportbåt med vinge Tropic- Större fartyg Banshee- ‘84 eller ‘86 Corvette C4 Bloodring Banger- modifierad Glendale som har använts i "demolition derbies" Comet- Porsche 911 Cheetah- Ferrari Testorossa Hotring Racer- ungefär en NASCAR racer Deluxo- Delorean Infernus- Lamborghini Countach Stinger- Ferrari Daytona Admiral- Mercedes 300 CD Coupe Esperanto- Cadillac Fleetwood Glendale- Chrysler 5th Avenue Greenwood- 4-dörrarsversionen av Virgon Idaho- Oldsmobile Oceanic- Chevrolet Bel Air Perennial- Kombivagn och SUV blandning Regina- Kombivagn Sentinel XS- Stylad Sentinel Sentinel- BMW Virgo- Buick Riviera eller Lincoln Mark VIII Washington- Bentley Baggage Handler- Transporterar bagage till flygplanen Caddy- Golfbil Romero's Hearse- En svart likbil Love Fist- Stylad Stretch Stretch- Lincoln limousine Angel- Harley Davidson stylad med Amerikanska flaggan Faggio- Piaggio Vespa Pizza Boy- Faggio som använd till att transportera pizzor Sanchez- Kross Freeway- Harley Davidson PCJ600- Honda CB500 motorcykel Ambulance- Ambulans Barracks OL- Stor militärlastbil Enforcer- SWAT-Team bil Cabbie- Gammal taxi FBI Rancher- FBI versionen av Ranchern, som är snabbare och har 4 dörrar FBI Washington- FBI versionen av Washingtonen Fire Truck- Brandbil Kaufman Cab- Kaufman Cabs taxibil Mr. Whoopee- Glassbil Police- Polisbil som ser ut som en Taxi Predator- Polisbåt Rhino- Pansarvagn Taxi- Den nyare taxiversionen, ser inte gammal ut som Cabbien Zebra Cab- En Cabbie med zebra stripes på sidorna RC Bandit- Radiostyrd bil RC Baron- Radiostyrt flygplan RC Raider- Radiostyrd helikopter BF Injection- Beachbuggy Landstalker- Ford Bronco eller Jeep Grand Cherokee Patriot- Hummer Bobcat- ’86 Ford Ranger Mesa Grande- Jeep Wrangler Rancher- Chevrolet Suburban Sandking- stylad, off-road-racing-version av Rancher Walton- 40's Chevy pickup truck med flak Benson- Flyttbil Bus- Ser ut som en skolbuss Boxville- Ser ut som en UPS truck Coach- Buss Flatbed- Påminner om den stora militärlastbilen (Barracks OL) Mule- Leveransbil Packer- Linerunner med en ramp där bak Linerunner- Långtradare med 18 hjul (utan trailer) Securicar- Skyddsbil Trashmaster- Sopbil Yankee- Flyttbil Spand Express- Leveransbil Burrito- en vanlig Van Gang Burrito- Gängversionen av Burriton Pony- En vanlig Van Moonbeam- Chevrolet Astro Top Fun- Vit Rumpo med texten "Top Fun" på sidan Rumpo- En vanlig Van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 En vanlig van? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Cuban Hermes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 eeyy var har du fått tag på den snygga bilden på cuban-hermes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 eeyy var har du fått tag på den snygga bilden på cuban-hermes. Från min bild i hörnet minigun e en tjuvsork!FLÄSK,FLÄSK ÄR DU EN FLÄSK KOTTLET!!!!! Det är mitt motto.??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hallå jag tycker ä det var inget haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Jag tror också att han har kopierat din avatar med den upplösningen (:!!! Edit, haha vi har fått en tjej på forumet, Mariiie Redigerad 22 juni, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag tror också att han har kopierat din avatar med den upplösningen Edit, haha vi har fått en tjej på forumet, Mariiie kopiera in länken till hans avatar i ett nytt fönster så kommer den fram i normal storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 HAHAH FAN, roligast idag, vadå riktiga bilnamnen på domma? AHAHAHA Kalan, du måste skämta Stallion- Mustang Sea Skimmer- Sjöplan Coast Guard- Kustbevakningens båt Cuban Jetmax- ser ut som en stylad Speeder Speeder- Sportbåt Marquis- Segelbåt Reefer- Kommersiell fiskebåt Rio- Litet fartyg Squallo- Sportbåt med vinge Tropic- Större fartyg Hotring Racer- ungefär en NASCAR racer Esperanto- Cadillac Fleetwood Perennial- Kombivagn och SUV blandning Regina- Kombivagn Baggage Handler- Transporterar bagage till flygplanen Caddy- Golfbil Romero's Hearse- En svart likbil Sanchez- Kross Ambulance- Ambulans Barracks OL- Stor militärlastbil Enforcer- SWAT-Team bil Cabbie- Gammal taxi Fire Truck- Brandbil Kaufman Cab- Kaufman Cabs taxibil Mr. Whoopee- Glassbil Police- Polisbil som ser ut som en Taxi Predator- Polisbåt Rhino- Pansarvagn Taxi- Den nyare taxiversionen, ser inte gammal ut som Cabbien Zebra Cab- En Cabbie med zebra stripes på sidorna Benson- Flyttbil Bus- Ser ut som en skolbuss Coach- Buss Flatbed- Påminner om den stora militärlastbilen (Barracks OL) Mule- Leveransbil Packer- Linerunner med en ramp där bak Linerunner- Långtradare med 18 hjul (utan trailer) Securicar- Skyddsbil Trashmaster- Sopbil Yankee- Flyttbil Spand Express- Leveransbil Burrito- en vanlig Van Pony- En vanlig Van Top Fun- Vit Rumpo med texten "Top Fun" på sidan Rumpo- En vanlig Van "en helt jävla vanlig van" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Sanchez- Kross jag tycker sanchez låter för mesigt för att vara en cross- det är snarare en moppe cross stavas föresten med ett c och inte ett k Redigerad 22 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts