Curly Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Men det är ju dumt att banna en ip. Man kan ju vara många i samma familj som alltså använder samma dator och vill ha varsitt konto. Så är deras IP bannad. Btw, vad var det för skit förut med tobias nilsson? han addade mig nyss på msn och jag försöker komma på vad jag har hört namnet innan. Han addade mig nu också Edit: tobias säger: vad tycker du om sidan? Henrik säger: Fin design, men väldigt tydligt att du fortfarande tar nyheterna från GTAsajten tobias säger: nej, GTAgaming, och GTAarea tobias säger: vad är GTAsajten? Henrik säger: spela inte dum tobias säger: vad då? Förnekelse in action, nu säger han att han inte är den Tobias Nilsson som jag tror, Redigerad 17 juni, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jisses! Han addade mig också och snackade om hans nya sida. När jag frågade om det var samma Tobias Nilsson som var registrerad medlem här förut sa han att det var en småunge som bara råkade ha samma namn som honom. Jag undrar, jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vad är hans msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 tobiasnilsson9052000 Han addade mig med och började fråga ut mig om jag kunde något om modding. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 vad e adressen till hans hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Undrar jag me. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) han gamla sida hans nya sida.. Redigerad 18 juni, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 fattig sida han har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Han addade mig och frpgade om jag kunde nåt om modding.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Han addade mig och frpgade om jag kunde nåt om modding.. han frågade mig vad jag tyckte att han skulle förbättra. Men han ställde såna konstiga frågor?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Han frågade mig om jag kunde nått om modding också. Så han har varit medlem här blivit bannad skaffat ny bannad igen och en ny till? lr? Har ni tagit bort honom på era msn? lr får man mobba honom för ´hans OTROLIGT kassa sida...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts