knasn00b Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 om vi säger att jag av någon konstig annlaedning blir "bannad" från gtasajten så kommer jag nog inte in på gtasajten på mitt ip( te.x. 192.165.2.1), men om jag annvänder skolans datorer med te.x. 156.212.2.1 kan jag då komma in på gtasajtens forum och registrera om mig... Om det nu går, är inte chansen ganska stor att bannade medlemmar ändå är "aktiva"?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hultan bannar väl alla IPs den personen nånsin loggat in på.. Men om inte så svaret på din fråga, JA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Det är bara att gå till en kompis och låta han registrera sig. Så därför går det aldrig att banna en person helt och hållet. På GTAsajten kan man dock aldrig registrera sig själv mer än en gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Det är bara att gå till en kompis och låta han registrera sig. Så därför går det aldrig att banna en person helt och hållet. På GTAsajten kan man dock aldrig registrera sig själv mer än en gånger. jo du kan stänga ner hela gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jo du kan stänga ner hela gtasajten Men då kommer ingen in Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jo du kan stänga ner hela gtasajten om man stänger ner forumet så är inte den personen bannad. för då finns det inget ställe att bli bannad på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Det är bara att gå till en kompis och låta han registrera sig. Så därför går det aldrig att banna en person helt och hållet. På GTAsajten kan man dock aldrig registrera sig själv mer än en gånger. Men hur lyckades da Paaaaaaalsson registrera sig igen som Pimpen pa samma dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Men hur lyckades da Paaaaaaalsson registrera sig igen som Pimpen pa samma dator? han var inte bannad väl, han ville bara byta namn, men han visste inte att man skulle pm:a hultan så han skaffade en ny member Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Han var inte bannad förut och så har han fejkat sitt personnummer - vilket han naturligtvis får skrota för nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Han var inte bannad förut och så har han fejkat sitt personnummer - vilket han naturligtvis får skrota för nu. Banning? Men han visste inte hur man bytte namn, och sa ville han ha en ny profil. Han visste ju inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det står tydligt att man inte får ha två konton. Men ännu värre är att han har förfalskat sitt personnummer. Han blir inte bannad för han verkar seriös i övrigt och har inte sabbat något. Men han får en varning och några dagars hybernating. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Whew...! Tur att det inte blev permanent. Pimpen ar den enda pers har pa GTAsajten som jag kanner i verkliga livet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det står tydligt att man inte får ha två konton. Men ännu värre är att han har förfalskat sitt personnummer. Han blir inte bannad för han verkar seriös i övrigt och har inte sabbat något. Men han får en varning och några dagars hybernating. hur kan du veta om dom förfalskar sitt person nummer??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 hur kan du veta om dom förfalskar sitt person nummer??? För man kan inte ha 2 konton på samma personnummer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det är ju bara att ta nån annans personnummer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Men det är ju dumt att banna en ip. Man kan ju vara många i samma familj som alltså använder samma dator och vill ha varsitt konto. Så är deras IP bannad. Btw, vad var det för skit förut med tobias nilsson? han addade mig nyss på msn och jag försöker komma på vad jag har hört namnet innan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Men det är ju dumt att banna en ip. Man kan ju vara många i samma familj som alltså använder samma dator och vill ha varsitt konto. Så är deras IP bannad. Btw, vad var det för skit förut med tobias nilsson? han addade mig nyss på msn och jag försöker komma på vad jag har hört namnet innan. Han kopierade GTAsajtens sida eller nått sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Han kopierade GTAsajtens sida eller nått sånt. Nej, han anklagade Hultan för att ha crackat (han sa "hackat", men menade "crackat") hans GTA-sida, tror iaf det var därför han blev bannad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nej, han anklagade Hultan för att ha crackat (han sa "hackat", men menade "crackat") hans GTA-sida, tror iaf det var därför han blev bannad. och så har han, vad jag har sett, skapat 3 konton.. tobiasnilsson, tobias nilsson och GTA-3.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Det är ju bara att ta nån annans personnummer. Ja då har man ju fejkad sitt personnummer. Om man har ett konto reggat till sitt personnummer och sen gör ett nytt konto och säger vad man hette innan så fattar man ju det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts