^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 går det att få animationer typ som bfinjectens remskiva och phoenixens spjäll på hemmagjorda bilar? antar att det är "omöjligt" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 är det så här du menar? installera caddy moden så får du se http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/caddy.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Nej det är inte omöjligt och du kan programmera. Men det är svårt, jag tror inte att de har hittat "koden" som gör att "remskivan" (som du kallar) sifforna som man får leta efter ser ut någon som det här: "0000000x0007764432" eller någont liknande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Nej det är inte omöjligt och du kan programmera. Men det är svårt, jag tror inte att de har hittat "koden" som gör att "remskivan" (som du kallar) sifforna som man får leta efter ser ut någon som det här: "0000000x0007764432" eller någont liknande.... tänk först, skriv sen! " ...som gör att "remskivan" (som du kallar) " sen börjar du på en ny mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) är det så här du menar? installera caddy moden så får du se http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/caddy.zip vad är det jag ska se på den? remskivan saknas ju på den.. det kanske var det du menade Super Supra? (vad ska man kalla remskivan då? vet att den heter flywheel men nått svänghjul är det ju knappast..) Redigerad 5 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts